Europska podružnica Mitsubishi Motors predstavila je novi Colt kompaktni hatchback za europsko tržište. Sve je već dobro poznato…
Na tragu novog modela Mitsubishi ASX, koji je dobro prihvaćen od lansiranja na pojedinim tržištima Europe ovog ožujka, potpuno novi Colt temelji se na platformi CMF-B saveza Renault-Nissan-Mitsubishi i kompaktni je hatchback s pet vrata ‘copy-paste’ Renault Clio. Proizvodit će se u tvornici Renault Bursa u Turskoj, a trebao bi biti u salonima Mitsubishi Motorsa u Europi od listopada ove godine.
Novi Mitsubishi Colt – sedma generacija koja će biti lansirana u Europi – bit će ponovno predstavljen na europskom tržištu po prvi put nakon devet godina.
Colt je važan kotačić u povijesti ove marke. Prvi pust se pojavio kao Colt 600, debitirao je 1962. Od prvog ulaska na međunarodni reli s Coltom 1000F 1967., Mitsubishi Motors je nastavio uzimati o izazovu moto sporta, postavljajući kamen temeljac tvrtkine proizvodnje automobila. Colt je bio popularan kroz šest generacija u Europi, s više od 1,2 milijuna prodanih primjeraka u regiji između 1978. i 2014. godine.
‘Novi’ Mitsubishi Colt, pardon Renault Clio, ima snažan, sportski izgled koji je udomaćen u europskim gradovima. Prednja strana odražava koncept dizajna Mitsubishi Motors Dynamic Shield i kombinira tanka, potpuno LED prednja svjetla na gornjem dijelu s LED dnevnim svjetlima u obliku slova L ispod za oštar izraz. Straga branik koji naglašava širinu pruža agilan izgled s osjećajem stabilnosti.
‘Novi’ Mitsubishi Colt, pardon Renault Clio, dolazi u ekološki prihvatljivom potpuno hibridnom (HEV) modelu i modelu s benzinskim motorom. Model HEV objedinjuje 1,6-litreni benzinski motor; dva elektromotora (alternator-starter i glavni motor); automatski mjenjač s više načina rada; i baterijom od 1,2 kWh. Benzinski model nudi opciju 1,0-litrenog benzinskog motora s turbopunjačem i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 1,0-litrenog benzinskog motora s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Kako izvana, tako i pogled na unutrašnjost donosi poznate prizore.
Ističe se Smartphone-link Display Audio (SDA) u središtu ploče s instrumentima. Koristeći 7-inčni ili 9,3-inčni1 zaslon, vozač može pristupiti sustavu Multi-Sense koji omogućuje personalizaciju iskustva vožnje kao što su načini vožnje (My Sense, Sport ili Eco način rada), odziv motora i upravljača te ambijentalno osvjetljenje. ‘Top’ zvučni sustav Bose omogućuje impresivno audio iskustvo tijekom vožnje. Niz je naprednih sigurnosnih značajki također pomaže vozaču za sigurnu vožnju.
Komentari