MISIJA PROMICANJA ČISTOĆE 130 godina Saponije – od sapunskih početaka do lidera u industriji

Autor:

FOTO: Saponia PROMO

Zahvaljujući inovativnosti, upornosti i prilagodljivosti hrvatska tvornica deterdženata uvijek je uspijevala ostati na vrhu, a o vizijama upravljanja kompanijom govore četiri top menadžerice Saponije

Saponia, poznata hrvatska tvornica za proizvodnju deterdženata i toaletno kozmetičkih proizvoda, ove godine slavi 130 godina postojanja. Osnovana davne 1894. godine u Osijeku, Saponia je započela kao mala radionica za proizvodnju sapuna, a danas je jedan od najvećih i najuglednijih proizvođača sredstava za pranje i čišćenje u regiji.

Kroz rad dug punih 13o godina, Saponia je prošla kroz brojne izazove i promjene. Izdržala je ratove i ekonomske krize, ali je zahvaljujući inovativnosti, upornosti i prilagodljivosti uvijek uspijevala ostati na vrhu. Danas je Saponia simbol kvalitete, inovacija i tradicije koja s ponosom nosi svoju dugu povijest.

Saponia je prepoznatljiva po širokoj paleti proizvoda koji su dio svakodnevnog života mnogih kućanstava. Među najpoznatijim proizvodima su Faks Helizim, Ornel, Nila i Arf, koji su postali sinonimi za čistoću i njegu. Tijekom godina tvrtka je uspješno uvela nove linije proizvoda, proširujući svoj asortiman i prilagođavajući se potrebama i očekivanjima potrošača.

Blaženka Ćiško Anić, direktorica Instituta za istraživanje i razvoj Saponije, podsjeća da tvornica ima dugu tradiciju istraživanja i razvoja inovativnih proizvoda. FOTO: Saponia PROMO

„Saponijski brendovi su dio života na ovim prostorima. Svaka obitelj poznaje, voli i koristi barem jedan naš proizvod. Stvorili smo emociju kroz desetljeća pa sad i stoljeće postojanja, a i činjenica da smo odrastali uz neke od naših proizvoda nije zanemariva, stoga je i povjerenje tu. Našim potrošačima pružamo kvalitetu koja je neupitna, u toku smo s globalnim trendovima, ali prisluškujemo upravo lokalne potrebe i njih stavljamo u fokus. Također, u suradnji sa svjetskim dobavljačima kreiramo i buduće potrebe naših potrošača, rješavamo probleme koje imaju na svakodnevnoj bazi kojih možda još nisu ni svjesni. Činjenica da pokrivamo sve segmente života u kojima je potreban saveznik u čistoći govori o snazi naše misije u promicanju kulture čistoće, koja direktno utječe na zdravlje i kvalitetu naših života. Našim potrošačima smo saveznik, prijatelj i podrška u domu. Želimo im čist i mirisan dom“, objašnjava Ines Umićević, direktorica marketinga.

Najvažnije je održavanje kvalitete proizvoda i zadovoljstvo kupaca. „Ono što je nama pomoglo u održavanju konkurentnosti su kvaliteta, dizajn, fleksibilnost, brzina reakcije, lokalni pristup tržištu i potrošaču, godinama građeno povjerenje u korporativni brend Saponia te visoki regionalni ‘brand awareness’. Kako bismo zadržali konkurentnost, pratimo trendove u ‘home care’ industriji, svake godine lansiramo niz novih inoviranih proizvoda, unaprjeđujemo sastave, pratimo razvoj kategorija i stalno istražujemo i razvijamo se“, kaže Tatjana Horvat-Pavić, direktorica prodaje.

Ines Umićević, direktorica marketinga, ističe da je Saponia kroz desetljeća stvorila emociju kod svojih potrošača koji su uz njihove proizvode odrastali i naučeni su na visoku kvalitetu. FOTO: Saponia PROMO

Uz uspješnu poslovnu strategiju, Saponia se ponosi i društveno odgovornim poslovanjem. Ulažući u ekološki prihvatljive tehnologije i održive prakse, tvrtka pokazuje brigu za okoliš i zajednicu. Kroz brojne humanitarne akcije i suradnje, Saponia doprinosi razvoju društva u kojem djeluje, a zaposlenici Saponije svojim radom doprinose razvoju kompanije i lokalne zajednice.

“Saponia ima dugu tradiciju istraživanja i razvoja. To možemo zahvaliti generacijama stručnjaka koji su tvrtku vodili prije nas i zahvaljujući kojima je prije više od 60 godina osnovan vlastiti Institut. Misija Instituta je tada kao i danas bila ponuditi potrošačima inovativne proizvode i tehnologije koji prate aktualne svjetske trendove, ali su prilagođeni specifičnim zahtjevima potrošača u ovom dijelu Europe.

Brendovi Saponije poput Likvija, Arfa, Faksa, Nile i Ornela nalaze se u top 3 marke u svojoj kategoriji i kupuje ih preko 60 posto korisnika u RH

Kako bismo ostvarili taj cilj, ulažemo značajna sredstva u edukaciju naših stručnjaka na znanstvenim institucijama, stručnim i znanstvenim kongresima, seminarima, ali i u R&D centrima naših partnera. Kontinuitet istraživačke djelatnosti moguće je održavati samo sustavnim obrazovanjem postojećeg kadra koji će osigurati prijenos znanja budućim generacijama. Zbog toga nam je izuzetno važno privući kvalitetne mlade inženjere i doktore znanosti spremne na trajno učenje i usavršavanje, formalno i neformalno”, pojašnjava dr.sc. Blaženka Ćiško Anić, direktorica Instituta za istraživanje i razvoj Saponije.

A zajednička vizija ka razvoju, zadovoljstvu djelatnika i kupaca i prosperitetu Saponijino je najveće nasljeđe.

Marija Grgić Bukovac, direktorica financija, računovodstva, kontrolinga i IT-ja, smatra da je Saponijino najveće nasljeđe vizija stalnog razvoja. FOTO: Saponia PROMO

„Tu su transformacija horizonta, osvježenje vizije, radoznalost i istraživanje novih mogućnosti u nasušnoj egzistenciji i realnom životu, a uzajamno kreiramo bilancu Saponije i životnu bilancu. Saponia kao gospodarski pokretač ne samo Slavonije, nego i Hrvatske od privatizacije i ulaska u Mepas grupu investirala je ukupno 75 milijuna eura te proizvela 1.725.000 tona proizvoda. U pojedinim godinama i za više od tisuću obitelji budžet se punio plaćom iz Saponije, a jednakom mjerom i proračun države“, dodaje Marija Grgić Bukovac, direktorica financija, računovodstva, kontrolinga i IT-ja.

Prema istraživanju koje su proveli u ovoj godini, brendovi Saponije poput Likvija, Arfa, Faksa, Nile i Ornela, po svim važnijim kriterijima odabira (učinkovitost, kvaliteta itd.), nalaze se u top 3 marke u konkurenciji svoje kategorije proizvoda za pranje i čišćenje kućanstva. Kupuje ih preko 60% korisnika u Hrvatskoj, a opisuju ih kao poznate, učinkovite i kvalitetne marke. Važan je zadatak održati ta obećanja i dalje graditi poziciju vrhunskih marki koje konkuriraju glavnim igračima na tržištu, koji su nerijetko svjetski poznati brendovi.

Tatjana Horvat-Pavić, direktorica prodaje, kaže da su im u održavanju konkurentnosti pomogli kvaliteta, dizajn, fleksibilnost i brzina reakcije. FOTO: Saponia PROMO

 

OZNAKE: Saponia

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.