CJELODNEVNA NASTAVA u svim hrvatskim školama, osim dodatnog zapošljavanja, predviđa i izgradnju ili dograđivanje brojnih škola jer je preduvjet jedna smjena. Nacional je istražio zašto se nije započelo ni s pilot-projektom te je li rok 2027. realan za taj ogroman i složen posao
Vladin projekt uvođenja cjelodnevne nastave u sve hrvatske osnovne i srednje škole koji bi podrazumijevao boravak djece u školi od 8 do najmanje 15 sati, a u nekim školama i do 17 sati, trebao je biti implementiran početkom školske godine 2027. S pilot-projektom u koji bi bilo uključeno 50 osnovnih škola trebalo se početi u školskoj godini 2023./2024., a za to je osigurano i 25 milijuna eura u Nacionalnom planu oporavka i otpornosti. No cjelodnevna nastava u svim hrvatskim školama – osim dodatnog zapošljavanja nastavnog, administrativnog i pomoćnog osoblja – predviđa i izgradnju ili dograđivanje brojnih škola u cijeloj Hrvatskoj. Bez takve infrastrukture ne može se, naravno, provesti ovaj projekt s obzirom na to da je preduvjet za uvođenje cjelodnevne nastave taj da škola radi u jednoj smjeni. U ovom trenutku to je neizvedivo jer u jednoj smjeni danas radi samo trećina škola u Hrvatskoj, a riječ je o velikim školama koje polaze dvije trećine svih učenika. Nacional je istražio zašto se nije započelo ni s pilot-projektom te je li rok 2027. realan za tako ogroman ‘’zahvat’’.
Komentari