Modele za reviju na Milanskome tjednu mode, Miuccia Prada ove je godine potražila u Hollywoodu, pa su njezinu kolekciju za jesen/zimu 2022./2023. u nedjelju predstavili i glumci s holivudske A liste, među kojima Jeff Goldblum i Kyle MacLachlan.
MacLachlan i Goldblum otvorili su i zatvorili reviju, prošetavši pistom u dugim zimskim krznenim kaputima.
Uz njih su modnom pistom prošetali i As Butterfield (“Sex Education”) i Thomas Brodie-Sangster (“Bright Star”) i još šestorica glumaca koje su dizajneri odabrali kao “prave muškarce, priznate ličnosti… koji nude novi aspekt stvarnosti”.
Kritičari kažu da se neki od njih, unatoč bogatome glumačkom iskustvu na pisti i nisu baš najbolje snašli.
Zatvarajući reviju, Goldblum je na osebujan način izašao iz tunela osvijetljenog ljubičastom bojom, kao da je iznenađen što se našao na pisti, a zatim je veselo krenuo dalje.
“Predstavljanjem ove odjeće ističemo da je važno sve što čovjek radi. Svaki aspekt stvarnosti može biti elegantan i dostojanstven. Razmišljali smo o smislenoj modi, komadima koji imaju smisla, o odjeći koja čini da se ljudi osjećaju važnima i koja je sama po sebi važna, a ne nešto za odbacivanje”, rekla je 72-godišnja Miuccia Prada, poduzetnica i modna dizajnerica na čelu modne kuće koju je 1913. utemeljio njezin djed.
Raf Simons, Pradin kodizajner koji se toj modnoj kući pridružio 2020., nakon što je kreirao za Jil Sander, Dior i Calvina Kleina kazao je da su “osnove muške garderobe povezane s industrijskim formama te spajaju elegantni krojački stil i uličnu modu”.
Usred pandemije koronavirusa modni dizajneri ove su godine zauzeli različite, čak i suprotne poglede na aktualni trenutak. Neki svojim kolekcijama poručuju da se krećemo prema kraju tunela, a neki da je vrijeme da se sklonimo.
Milanski tjedan muške mode, koji traje do utorka, obilježilo je širenje vrlo zarazne varijante koronavirusa, omikrona, zbog čega su brojne modne kuće odlučile otkazati sudjelovanje na reviji.
Među njima je i Giorgio Armani, koji je osim milanske otkazao i svoju ‘haute couture’ reviju u Parizu. Osamnaest modnih brendova odlučilo se za virtualnu prisutnost na Tjednu mode, a ostali su svoje kolekcije predstavili po dogovoru.
“Naučili smo živjeti s virusom”, rekao je AFP-u Pascal Morand, predsjednik Francuske udruge za visoku modu. “Digitalno nadopunjuje fizičku prisutnost na pisti, ali ne može zamijeniti emotivnu stranu fizičkog sudjelovanja u modnoj reviji.”
Komentari