Metin plan da Facebook postane dovoljno cool za mlađe odrasle osobe ovaj put bi mogao i uspjeti, smatraju analitičari.
Facebook je već godinama na glasu kao društvena mreža za stariju generaciju, a tinejdžeri o njemu mahom razmišljaju kao o nečemu što koriste njihove mame ili bake. Lanjsko istraživanje pokazalo je kako ga koristi još svega trećina tinejdžera u dobi od 13 do 17 godina, dok je 2014. brojka je bila oko 71 posto.
Meta sad ima plan kako se pokušati izboriti za pripadnike generacije Z, a osvajanje mladih vrti se oko dva elementa.
Prvi je vezan na više reelsa i drugog preporučenog sadržaja u feedu, umjesto postova od prijatelja. Dakle, gledat ćemo više sadržaja od ljudi koje ne pratimo, što je slična taktika kojom se u posljednjih godinu dana služi i Instagram.
Drugi dio plana odnosi se na forsiranje već postojećih sadržaja kao što su Marketplace, Facebook Dating, Groups i Events.
EU trajno zabranjuje bihevioralno oglašavanje na Facebooku i Instagramu
Iz Mete su priopćili kako im ciljana skupina nisu tinejdžeri, već mlađe odrasle osobe. Kao primjer je uzeta 22-godišnja osoba koja je upravo završila fakultet i doselila se u novi grad. Taj bi prototip korisnika mogao putem Facebooka i njegovog Marketplacea jeftino opremiti svoj stan, potom se pridružiti lokalnim grupama (Groups) i otkriti sadržaje u novom gradu (Events), a također koristiti i Facebook Dating.
Komentari