METRO Cash & Carry će tijekom prva tri mjeseca 2017. godine prilagodbom cijena i odricanjem od dijela profita podržati poslovanje hrvatskih ugostitelja.
“Na ovaj korak smo se odlučili kako bismo vlasnicima hotela, restorana i drugih ugostiteljskih i uslužnih tvrtki, koje su temelj razvoja turizma u Republici Hrvatskoj, pružili podršku u nastavku uspješnog poslovanja. Kupci iz ugostiteljskog i uslužnog (HoReCa) sektora iznimno bitna skupina kupaca te im kontinuirano nastojimo pomoći u razvoju svih segmenata poslovanja i održanju konkurentnosti. METRO poziva i sve dobavljače da se uključe u inicijativu te tako daju podršku ugostiteljima”, izjavio je Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska.
METRO će u tromjesečnom razdoblju osigurati prigodan popust na više od tisuću proizvoda koje najčešće kupuju kupci iz HoReCa sektora, kako bi im olakšao prilagodbu novim poreznim davanjima koja su stupila na snagu početkom ove godine. Snižena cijena vrijedit će u svih devet METRO veleprodajnih centara u Hrvatskoj.
U prošloj godini METRO je uložio 80 milijuna kuna kako bi poslovanje prilagodio potrebama kupaca iz HoReCa sektora.
Komentari