Mercedes-Benz 350 SL serijski se počeo proizvoditi u travnju 1971., R107 se pokazao vrlo kvalitetnim i poželjnim, stigla je i coupe inačica SLC serije C107, do 1989. prodano ih je više od 300.000
TÜV je njemačko udruženje za tehnički nadzor i oni daju homologaciju svakom novom automobilu tamošnjih proizvođača, a u konkretnom se slučaju to odnosilo na nasljednika slavnog modela Mercedes-Benz W113 “Pagoda”. Serijska proizvodnja prve inačice, modela Mercedes-Benz 350 SL, počela je u travnju 1971.
Mercedes-Benz 350 SL, sportski roadster/kabriolet dugačak 4390 mm, širok 1790 mm i visok 1300 mm pokretao se V8 motorom s 2×1 bregastim vratilom, 16 ventila i elektroničkim ubrizgavanjem Bosch D-Jetronic te razvija 200 KS pri 5800/min, uz najveći okretni moment od 286 Nm pri 4000/min.
Postizao je, tada, iznimne performanse. S 4-stupanjskim ručnim mjenjačem do stotke je ubrzavao za 8,1 sekundu i postizao 211 km/h te trošio od 9 do 15 l/100 km. S 3-stupanjskim automatskim mjenjačem do stotke je ubrzavao za 9,8 sekundi i postizao 208 km/h, uz potrošnju od 10 do 18 litara.
Mercedes-Benz serije R107, kojeg je TÜV homologirao 29. listopada 1970., a Mercedes-Benz službeno prezentirao 9. travnja 1971., pokazao se kao respektabilno kvalitetan i trajan automobil, prevaljujući kilometraže nimalo uobičajene u svijetu otvorenih dvosjeda. Prodaja je bila toliko stabilna da je na tržištu ostao čak do 1989. S coupe inačicom C107, Mercedes-Benz SLC proizvedeno ih je više od 300.000.
Zbog brojnosti i danas ih je moguće razmjerno povoljno nabaviti, pogotovo u SAD, no vrhunski su primjerci već respektabilni oldtimeri s pripadajuće visokim cijenama. Na našim ih je susretima oldtimera svake godine sve više, ovo je jedan od najpopularnijih modela za uvoz ili unos.
Komentari