Modifikacije su djelo švicarskih tvrtki CapricornTrucks i delta4x4, koje su gusjenice američke tvrtka Mattracks postavile na Mercedes-Benz G 500
Kultni njemački terenac Mercedes-Benz G-klase morao je povećati klirens za 20 cm. Gusjenice su izrađene od gume ojačane vlaknima i pogodne su za eksploataciju do -40 stupnjeva. Cijeli modul jednog kotača, s tračnicama i dodatnim mehanizmima, ima masu 170 kg, što znači 680 kg više, minus masa originalnih kotača. Maksimalna brzina ograničena je na 65 km/h.
Velika kontaktna površina (staza), što je vrlina svih gusjeničara, omogućuje prianjanje automobila na snježnoj i zaleđenoj podlozi te usponima s velikim kutom nagiba. Bogati neimenovani Švicarac sada se može lakše i luksuznije penjati na planine. I često se penje na njih, jer posjeduje izoliranu kolibu, na 3000 metara nadmorske visine, u blizini Laaxa, u Alpama.
Dakle, nakon potrošenih 150.000 eura, uz cijenu terenca Mercedes-Benz G 500, Švicarac sada ima savršene motorne sanjke, s biturbobenzincem 4.0 V8 snage 421 KS.
Komentari