Uprava Mercedes-Benz Group shvatila je kako su neutemeljeno podlegli pritisku ‘ekološkog lobija’ – inženjeri iz Affalterbacha idu spašavati stvar, vraćaju V8 motor
Nekada je velika odlika priznati grešku i poslušati savjete ‘izvana’. Trend smanjivanja motora očekivano nije dobro prošao u Mercedes-AMG ‘fan zoni’. Stoga iz izvora bliskih Mercedes-Benzu stižu informacije kako se predomislili i kako intenzivno već sad rade kako bi 2025. vratili V8 motor u AMG verzije Mercedesa C i E-klasu.
Kupci to traže, a iskustva su pokazala da visokotunirani 4-cilindraši. zbog zahtjevne tehnologije (dvostruko prednabijanje, tlakovi direktnog ubrizgavanja do 350 bara, nužni skupi zahvati u temeljnu konstrukciju zbog toplinske i mehaničke preopterećenosti, složenih i skupih procesa pročišćavanja) nisu jeftiniji, a ni realno štedljiviji (kad se iz njih izvlači maksimum), dakle ni čišći, a manje su pouzdani.
Visokotunirani 4-cilindraši usto stvaraju neuzbudljiv zvuk, odnosno ‘lažan’ efekt na Mercedes-AMG klijentelu, a i realne performanse (koje vozač osjeća ‘pod nogama’ su lošije. Sve je to napravljeno za klijentelu koja ne pita za cijenu i traži Top Gun vozila. U Stuttgartu su, dakle, shvatili su da je to bio pogrešan put i u prvi plan vraćaju motore V8. Inženjeri iz tehnološkog centra Mercedes-AMG u Affalterbachu idu spašavati stvar…
Kako navode njemački mediji, Mercedes-AMG već priprema V8 motor motor prilagođen propisima Euro 7 , koji se uvode 2025. Riječ je o moćnom sklopu koji trenutno pokreće Mercedes-AMG GT 63 S E Performance i razvija 843 KS i u modelu Mercedes-AMG S 63 E Performance je prigušen na 802 KS. Bit će opremljen 48V blagohibridnim sustavom te ponuđen u više razina snage, od 500 do 850 KS, za različite modele.
To će biti ‘pravi’ modeli Mercedes-AMG s V8 motorom, koji neće trošiti niti zagađivati više od ekstremno tuniranih 4-cilindraša, pružat će bolje performanse i uzbudljiviji zvuk, a AMG-kupci neće se osjećati zakinuti…
Komentari