Četvrto izdanje konferencije Meeting G2 pod nazivom ‘Pogled u budućnost’, usmjerene na poslovno povezivanje domovinske i iseljene Hrvatske, održat će se od 12. do 14. studenog 2018. godine u Kongresnom centru FORUM Zagreb.
I ovogodišnja Konferencija će, kao i prethodne tri, biti organizirana pod visokim pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske, Kolinde Grabar-Kitarović uz podršku brojnih državnih i lokalnih institucija.
Na Konferenciji koju organizira multidisciplinarna skupina Hrvata iz dijaspore i domovine, očekuju se kao i prethodnih godina brojni uspješni poslovni ljudi hrvatskog podrijetla iz svih dijelova svijeta kao i tvrtke iz Hrvatske koje se žele predstaviti i povezati kako bi razvijale postojeće i nove proizvode i usluge. Dosad je na Meeting G2 sudjelovalo više od 150 Hrvata koji imaju uspješne tvrtke u 26 zemalja svijeta, a ukupno su Konferencije okupile više od 550 sudionika koji su ostvarili vrijedne kontakte te razmijenili brojne ideje.
“Generalni cilj Konferencije i dalje ostaje umrežavanje poslovnih ljudi hrvatskog podrijetla iz cijelog svijeta, povećanje ulaganja iseljeništva u domovinu, promoviranje hrvatskih proizvoda i zemlje na svim kontinentima te zaustavljanje ‘odljeva mozgova’. Uvjereni smo da Hrvatska ima veliki neiskorišteni potencijal i vrlo dobru kvalitetu života te čvrsto vjerujemo da Hrvatska zapravo ima osam milijuna stanovnika, a ne samo 4.3 koliko ih živi u Hrvatskoj“, rekao je Josip Hrgetić, predsjednik Udruge Meeting G2.
I na ovogodišnjoj Konferenciji predstavit će se mogućnosti ulaganja u Hrvatsku, primjeri najbolje prakse te specifičnosti industrija. Prvi dan je rezerviran za ‘Who’s Who in G2?’ prilikom čega će se svaki sudionik moći predstaviti u kratkoj formi i razmijeniti kontakte sa ostalima kao i za ‘Pitch sesiju’ na kojoj će se predstaviti 10 hrvatskih startupova s ciljem dobivanja financijske podrške od poslovnih ljudi širom svijeta.
Drugi dan je rezerviran za sedam panel diskusija na kojima će se obrađivati teme o turizmu, hrvatskim delikatesama, blokchain inicijativama, stanju tržišta nekretnina, ali i raspravljati o potencijalima hrvatskih gospodarskih komora širom svijeta kao i preduvjetima za veća ulaganja dijaspore u zemlju. Na panelima će nastupiti više od 40 sudionika, poznatih hrvatskih gospodarstvenika iz zemlje i svijeta kao i predstavnika državnih i lokalnih institucija.
Primjerice, na panelu ‘Uspjeh ide kroz želudac’ ili proizvodnja delikatesa u Hrvatskoj nastupit će, uz predstavnike tvrtki Agropošta, Volim Ljuto i Podravka, i Neb Chupin, kreator branda ‘Dida Boža’, odnosno ‘Dalmatia’ koji godinama uspješno na svjetsko tržište plasira delikatesne džemove.
Izdvajamo i panel ‘Hrvatski turizam – Out of the box’ o netradicionalnim oblicima turizma kojima je cilj produženje turističke sezone.
Komentari