U sklopu modernizacije poslovanja restoran McDonald’s uvodi posluživanje za stolom.
Posluživanje za stolom i usluga Voditelja odnosa s gostima dio su sveobuhvatnih ulaganja s kojima je McDonald’s započeo u prosincu 2015. godine pod konceptom ‘Experience of the Future’. Gosti će svoje narudžbe dobivati još brže i to za svojim stolom, za sve upite oko narudžbi gosti mogu razgovarati i s Voditeljom odnosa s gostima.
Prenosimo priopćenje za javnost:
“U moderno uređenim McDonald’sovim restoranima više nema ranije pripremljenih burgera i krumpirića. Hrana se priprema samo za vas i to tek nakon narudžbe.
Uz klasično naručivanje na blagajni, gostima su na raspolaganju i samoposlužni kiosci. Naručite jelo po izboru, platite karticom i pratite broj narudžbe na monitoru pa željeni proizvod preuzmite na posebnom dijelu pulta za preuzimanje hrane. Na kiosku je moguće i skenirati kupone s popustom koji su dostupni isključivo na McDonald’sovoj mobilnoj aplikaciji. Narudžbu na kiosku moguće je zaključiti i plaćanjem gotovinom na blagajni.
Posluživanje za stolom jednostavno je. Nakon unosa narudžbe na kiosku, gost uzima lokator koji se nalazi s bočne strane kioska i na ekranu kioska upisuje broj lokatora te odabire stol po želji i lokator postavlja na vidljivo mjesto. Prilikom donošenja narudžbe, djelatnik će preuzeti lokator sa stola. Posluživanje za stolom moguće je i pri naručivanju na blagajni.
Voditelj odnosa s gostima novo je radno mjesto u McDonald’su i zapošljava osobu koja brine o potrebama gostiju od trenutka njihovog ulaska u restoran kako bi im iskustvo posjeta bilo još jednostavnije i ugodnije.
“McDonald’s restorane diljem Hrvatske dnevno posjeti više od 40 000 gostiju i njihova povratna informacija iznimno nam je važna kako bismo unaprijedili uslugu i ponudili im razlog više da nas opet posjete. Ulaganje u njihovo iskustvo prioritet je našeg poslovanja, a posluživanje za stolom i uvođenje usluge koju pruža Voditelj odnosa s gostima dio su naših nastojanja kojima gostima omogućujemo da osjete kako da se u McDonald’su brinemo za njihove pojedinačne potrebe i stvaramo ugodnu atmosferu u kojoj će uz našu hranu dijeliti trenutke i stvarati uspomene”, izjavio je Pavel Pavliček, direktor McDonald’s Hrvatska.
Konverzija McDonald’sovih restorana započela je s restoranom u Avenue Mallu koji je postao prvi Made For You restoran s inovativnim konceptom samposlužnih kioska i pripremom hrane tek nakon zaprimanja narudžbe.
“Uz nova otvaranja i konverzije starih restorana u ovom trenutku imamo ukupno 21 Made For You restoran u Hrvatskoj u koje smo uložili nešto više od 36 milijuna kuna. Za nas je to bio neophodan korak kako bismo gostima mogli prenijeti to iskustvo koje mi smatramo iskustvom budućnosti. Nastavljamo i dalje s ulaganjima u naše restorane pa tako do kraja godine namjeravamo dodatna četiri restorana konvertirati na novi koncept, a u planu su naravno i nova otvaranja”, naglasio je Pavel Pavliček.
Posluživanje za stolom i usluga Voditelja odnosa s gostima mogu se isprobati u McDonald’su Vrapče i Avenue Mall, a postupno će se uvoditi i u ostale restorane u Hrvatskoj“, piše u objavi za javnost.
Komentari