McCann Worldgroup pozvao je sve zaposlene širom svijeta u utorak (10.10.) da na jedan dan izađu iz svojih ureda i pridruže se velikom globalnom istraživanju koje ispituje ponašanje potrošača prilikom kupovine, ali i njihov odnos prema kulturnim vrijednostima.
Prema riječima predsjednika McCann Worldgrupe, Luce Lindnera, bio je ovo prvi slučaj u kojoj je McCann angažirao kompletnu globalnu bazu zaposlenih kako bi stekli detaljne uvide o lokalnim kulturama.
Kroz razgovor i pitanja koja se tiču različitih razina svakodnevice, zaposlenici agencija pokušali su doći do informacija što njihovi sugrađani misle o lokalnoj kulturi, kakvi su im stavovi prema brendovima, tradicionalnoj i online kupovini i sl.
Istraživanje pod nazivom ‘Istina o ulici’ (Truth About Street) obuhvatilo je oko 20 000 djelatnika u više od 100 zemalja, među kojima su bile i agencije koje u okviru I&F McCann Grupe posluju u jugoistočnoj i sjevernoj Europi.
“Ovo je jako uzbudljiv projekt koji ne samo da će nam dati potpuno jedinstven pogled na život u našem gradu, već i njegovo mjesto na karti svijeta kada su u pitanju ljudi, njihove navike i stavovi, ali i urbana kultura,“ istaknula je Željka Mićić, voditeljica istraživanja i razvoja u agenciji McCann Beograd, koordinator projekta u Srbiji.
U Sarajevu, komentari anketiranih građana bili su raznovrsni. “Europski Jeruzalem, grad Olimpijade, dobre hrane, lijepih žena – samo su neka od zapažanja koja je zapisao McCann team. Osim emotivnih komentara očekujemo da će rezultati otkriti i najčešće stereotipe o našem gradu, kulturi i ljudima,“ navodi Adela Ićindić, Account Manager agencije McCann Sarajevo, koordinatorica projekta u Bosni i Hercegovini.
“Mogućnost da iz prve ruke doznamo stavove i razmišljanja naših sugrađana je neprocjenjiva. Nadamo se dobrim insightima u otkrivanju istine s ulica Skoplja i nestrpljivo očekujemo sljedeću inicijativu koja pokazuje veličinu i suradnju mreže, ali i ogromnu snagu ljudi,“ rekla je Irina Maja, Growth Director u McCann Skopje.
“Bilo je jako zanimljivo izaći na ulice i slušati kako našu sredinu i svakodnevicu vide jako različiti profili ljudi, od mladog policajca pa sve do naših umirovljenika. Pritom smo se odlično zabavili i veselimo se vidjeti insighte i s drugih tržišta,“ kaže Martina Jelić, Account Planning Director agencije McCann Zagreb.
“Ovo je prvi put da smo angažirali kompletnu globalnu bazu zaposlenih kako bismo razvili detaljne uvide o lokalnim kulturama. Pritom su naši zaposlenici iz prve ruke uvidjeli određene promjene u kulturi i društvu koje utječu na naše klijente i stekli dublje razumijevanje o primjeni ovih saznanja u cilju podrške i razvoja brendova te poslovanja klijenata”, zaključio je Luca Lindner, predsjednik McCann Worldgroupa.
Istraživanje ‘Truth About Street’ nadgradnja je inicijalne potrage McCanna za istinom o globalnim brendovima koja otkriva promjene ljudske i kulturne dinamike te pritom inzistira na novom pristupu marketingu nazvanim “duboka globalnost“.
Nalazi istraživanja ‘Istina o ulici’ će biti uključeni u sljedeće izdanje istraživanja ‘Istina o globalnim brendovima’ (Truth About Global Brands), koje je McCann Truth Central prvi put predstavio 2014. godine.
Riječ je o globalnom istraživačkom centru McCann Worldgroupe koji se bavi detaljnom analizom promjenljive dinamike koja utječe na globalni brand marketing.
Komentari