MCA grupa postaje Newton Media SEE

Autor:

Screenshot newtonmedia.eu

Nakon proslavljenih dvadeset uspješnih godina poslovanja, osvojene zlatne medalje za najbolje mjerenje učinkovitosti B2B kampanje, brončane medalje za najbolju upotrebu integriranog mjerenja i istraživanja komunikacije, izbora partnerice Darje Kupinić Guščić u odbor AMEC-a i mnogih drugih postignuća, MCA Grupa svoje uspjehe nastavit će nizati pod novim imenom – Newton Media SEE.

Tako od ovog tjedna MCA Grupa djeluje pod nazivom Newton Media SEE. Novo ime pratit će i dalje isti ciljevi. Sa svrhom oživljavanja regionalne ponude usluga praćenja medija Grupa Newton Media želi analitičke proizvode u regiji, ali i šire podići na višu razinu. Osim toga, namjera je ukazati na važnost usluga za pametno donošenje odluka, konstantno unaprjeđujući nove tehnologije za poslovnu inteligenciju.

“MCA holding unazad nekoliko godina realizirao je strateško partnerstvo s Newton Medijom i time proširio svoje međunarodno poslovanje pa je promjena imena holdinga u Newton Media SEE samo izraz težnje za poslovanjem pod istim brendom. Promjena imena omogućit će našim korisnicima lakše prepoznavanje međunarodnog karaktera našeg poslovanja“, rekla je Jasmina Garaj Golubiček, članica Uprave i suvlasnica Grupe Newton Media SEE te predsjednica Uprave Presscuta.

Jasmina Garaj Golubiček

Nedavno se Grupa predstavila i s novom analitičkom uslugom za koju je nagrađena AMEC-ovom zlatnom medaljom. Kombinacijom analize sadržaja i anketiranjem novinara medijska revizija tvrtkama pomaže točno odrediti specifične potrebe novinara, a u svrhu preciznijeg usmjeravanja vlastite komunikacije.

Nagrađeni projekt proveden je u 2016. godini za tvrtku Tesco, koja je rezultate upotrijebila za poboljšanje komunikacijske strategije. Međunarodno udruženje za mjerenje i vrednovanje komunikacije (AMEC) svake godine dodjeljuje nagrade za najbolje medijske analize. Ta prestižna nagrada potvrđuje visoku razinu stručnosti u kojoj se nalazi Grupa Newton Media kao vodeća grupacija u praćenju medija i medijskim analizama na području srednje i jugoistočne Europe. U njezinu su sastavu i hrvatske tvrtke MediaNet i Presscut, MSA Adria, Newton Technologies Adria, Briefing mediji i analize. Grupa Newton Media broji više od petsto zaposlenih u dvanaest ureda diljem Europe i servisira više od četiri tisuće korisnika.

“Hrvatski i češki partneri od 2014. godine, odnosno od početka svojeg strateškog partnerstva jačaju svoju tržišnu poziciju u svakoj od devet zemalja u kojima djeluju (Češka, Hrvatska, Slovenija, Slovačka, Poljska, Velika Britanija, Srbija, Bosna i Hercegovina, Makedonija), ali i svoju tržišnu poziciju u Europi. Danas je Grupa Newton Media druga najveća kompanija u Europi po ukupnom prihodu i ostvarenim rezultatima. I dalje ćemo nastaviti dogovorenim putem jačanja kvalitete svojih usluga u sferi media monitoringa i evaluacije medijske komunikacije u online i offline sferi, što uključuje nastavak i intenziviranje napora ulaganja u tehnološke inovacije“, dodaje Jasmina Garaj Golubiček.

Crpeći podatke iz više od dvadeset tisuća tiskanih medija, tisuću i petsto televizijskih i radijskih postaja te čak devedeset tisuća online izvora, Newton Media, po svemu sudeći, nastavit će nizati inteligentna rješenja koja služe sustavima za potporu odlučivanju stranih i domaćih ulagača.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)