Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 M Hybrid, upregnut filigranskim atmosferskim benzincem 2.0 i hibridnim sustavom, prošao je zanimljiv test potrošnje portala de.motor1.com
Japanski kompakt se pokreće benzincem obujma 1998 ccm, koji radi po Atkinsonovom ciklusu te s 48-voltnim sustavom starter-generator razvija 186 KS i 240 Nm s ručnim mjenjačem sa 6 stupnjeva omogućava uvjerljive performanse (8,2 s do stotke i najveća brzina 216 km/h) i kombinirane potrošnje goriva, po NEDC ciklusu, od 5,3 l/100 km/h.
Testni je model opremljen gumama Nexen Winguard Sport 2 – 215/45 ZR18 M+S.Test je napravljen u Italiji od Rima do Forlija (360 km) i natrag.
Riječ je o dionici koja je 65 posto brza cesta (Superstrada), s ograničenjem 90 i 110 km/h, 25 posto autocesta (Autostrada), s ograničenjem 130 km/h, pet posto državne ceste, s ograničenjem 90 km/h i pet posto gradska ceste.
Ukupno je prevaljeno 871 km, putno računalo je pokazalo potrošnju od 4,5 litara, a po punjenju na benzinskoj crpki izmjereno je 4,7 l/100 km. Po propozicijama testa uzima se aritmetička sredina – 4,6 l/100 km.
S tom je potrošnjom goriva Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 M Hybrid u sredini među testnim modelima u klasi, na istom testu. Više su trošili Mercedes-Benz A 200 Automatik (4,70 l/100 km), Fiat Tipo Cross 1.0 sa 100 KS (4,75 l/100 km) i prethodni model Mazda 3 2.0 180 KS Skyactiv-X M Hybrid (4,90 l/100 km).
Manje su trošili Ford Focus 1.0 Ecoboost Hybrid 155 KS (4,55 l/100 km), Peugeot 308 SW Puretech 130 EAT8 (4,35 l/100 km), Audi A3 35 TFSI S tronic (4,30 l/100 km), Volkswagen Golf 1.5 eTSI (4,15 l/100 km), Škoda Octavia Combi 1.0 e-TEC (4,05 l/100 km) i rekorder Hyundai i30 1.0 T-GDI (3,90 l/100 km).
Komentari