Državni tajnik u ministarstvu znanosti i obrazovanja Matko Glunčić, gostujući u Točki na tjedan na N1 televiziji, komentirao je rezultate OECD-ova najvećega svjetskog obrazovnog istraživanja znanja i vještina učenika u dobi od petnaest godina, PISA 2015 (Programme for International Student Assesment), ali i situaciju u obrazovanju u Hrvatskoj. Sumnja kako se u nekim europskim zemljama lažiraju rezultati.
Glunčić je rekao da rezultati nisu toliko loši kakvima se zapravo predstavljaju. “Ispred Izraela samo u znanosti. Matematika je ostala tu negdje, ali smo u rangu SAD-a i Izraela, koji su znanstveno mnogo ispred nas. Malo je problematično prirodoslovlje, gdje smo pali za 15 bodova u odnosu na prije 9 godina. Sve europske godine su pale u prirodoslovlju, ali mi smo tu opet u rangu Mađarske i Islanda”, komentirao je Glunčić dodavši da moramo uložiti sve resurse kako bi se stanje poboljšalo.
U strategiji znanosti, obrazovanja i tehnologije, Glunčić smatra da ima 38 ciljeva, a samo jedan od tih ciljeva je cjelovita kurikularna reforma. “Kvalitativni cilj kojeg očekujemo moramo opremati naše kabinete, prije svega STEM kabinete, opremom. Učenici moraju vidjeti eksperimente. Moramo povećati društveni status naših nastavnika”, istaknuo je.
Komentari