Mate Rimac širi svoj biznis: Uložio je u Gruntek, prvi hrvatski digitalni vrt

Autor:

25.11.2021., Zagreb - Izvrsni direktor Rimac Grupe Mate Rimac na terasi hotela Esplanade docekuje francuskom predsjednika Emmanuela Macrona kojemu ce predstaviti dva automobila marke Nevera i Bugatti.  Photo: Luka Stanzl/PIXSELL

Luka Stanzl/PIXSELL

Prvi digitalni vrt Gruntek ima novog investitora – vrtovima budućnosti pridružio se Mate Rimac, kojem je to prvi agro projekt u koji ulaže. Rimac je finalizirao svoje ulaganje, a Gruntek tako postaje prva Rimčeva zelena agro investicija. Suradnja je poseban poticaj u vidu Gruntekovih planova za širenje na inozemno tržište.

Rimac je ranije s Tomislavom Matićem i fondom SQ Capital uložio u hrvatski startup Codemap, prvu svjetsku talent platforma za no-code/low-code, zaključivši investiciju od 1,7 milijuna kuna, a s ciljem širenja u SAD.

Iznos Rimčeva ulaganja u Gruntek nije poznat. Iz Grunteka ističu da su korak bliže ostvarivanju velikih planova za stvaranje zelenije i održivije budućnosti jer potiču urbano stanovništvo da nabavlja organsko povrće direktno od proizvođača, bez posrednika, čime se između ostalog ne stvara otpad od pakiranja i bacanja viškova hrane iz maloprodaje, što je neizbježno u trgovačkim lancima.

“Gruntek je pogled u budućnost poljoprivrede; proizvodnja hrane će se drastično mijenjati i sada je bitno da se vizionari kao Rimac uključe i vode revoluciju u pravom smjeru. Za naš tim, imati takvu podršku od neprocjenjivog je značaja. Naši korisnici prihvaćaju prirodne proizvode onakve kakvi rastu u njihovom vrtu, tako da je otpad nastao od hrane za nas nepoznanica”, poručuje osnivač projekta Gruntek Tino Prosenik.

Podsjetimo, prvi vrtovi budućnosti u svijetu omogućuju svojim korisnicima da preko web aplikacije digitalno sade sadnice i upravljaju svojim vrtom, a potom uživaju u stvarnom organskom povrću, u međuvremenu prateći sve poljoprivredne aktivnosti putem mobilnih telefona.

Konzumacija ekoproizvoda, kao i svjesnost o potrebi suzbijanja stvaranja otpada od hrane i pakiranja, u Hrvatskoj je minimalna u usporedbi sa zapadnoeuropskim zemljama. U Grunteku vjeruju da bi slični projekt, uz pomoć ulagača poput Mate Rimca, mogli potaknuti svijest kod građana o ubrzanju tehnologije kako bi se i Hrvatska mogla početi približavati europskim normama.

Inače, digitalizirana proizvodnja organske hrane nastala je za vrijeme korone, a ista omogućuje Zagrapčanima i Riječanima da unajme vlastiti vrt te svaki tjedan kroz sezonu imaju dostavljeno vlastito organski uzgojeno povrće.

Koncept Grunteka jedinstven je u svijetu. Korisnici putem web aplikacije upravljaju sadnjom povrća na svojoj virtualnoj parceli. ‘Pravi’ vrt nalazi se u mjestu nedaleko Zagreba, gdje se tim poljoprivrednika gruntovčana brine o ekološkom uzgoju i berbi. Korisnici potom biraju žele li dostavu na kućnu adresu, doći na Gruntek u samostalnu berbu ili donirati svoju košaricu povrća nekom od zagrebačkih dječjih domova ili pučkih kuhinja. Takav način rada najviše spaja Gruntek i Rimca te čini očekivan spoj s obzirom na vrlo sličnu viziju za boljitak društva.

 

OZNAKE: Mate Rimac, grunt

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.