Majka i kući, Goldie Hawn (76) i Kate Hudson (42) su zaštitna lica proljetne kampanje za liniju obuće Stuart Weitzman, prenosi yahoo.com.
Poznate glumice su u ugodnom okruženju snimile video i veliki editorijal za kampanju, dio fotografija je objavljen i na službenim profilima društvenih mreža. Brojni mediji su pohvalili njihov izgled, a brojni komentari na društvenim mrežama ističu njihove vitke noge i lijepe cipele. Majka i kći su rado i samosvjesno nastupile u kampanji te im njje bilo naporno sudjelovati u snimanjima u više okruženja.
Hudson uvijek nastoji biti što aktivnija, baš i kao njena majka, koja joj je velika potpora u životu.
Otkrila je da joj najviše odgovaraju varijacije HIIT i TRX treninga, a vitku liniju održava i vježbajući jogu i pilates. Hodanje u prirodi, hiking, joj je omiljena aktivnost u slobodno vrijeme. Američka glumica najviše voli provoditi sportske aktivnosti i vježbati uz svoju kći.
Zdrav životni stav je naslijedila od svojih roditelja i od toga ne želi odustati.
Komentari