Britanski bend Coldplay i glazbeni internetski servis Spotify, sponzor španjolskog nogometnog kluba Barcelone, oblikovali su novi dizajn dresova s logotipom inspiriranim njihovim novim albumom ”Moon Music”, objavljen početkom ovog mjeseca koji je bio na vrhu top lista.
Barcelona će nositi te dresove u utakmici El Clásica protiv Real Madrida 26. listopada, a ženska ekipa Barcelona Femeni predstavit će ih u utakmici s Eibarom u Ligi F 2. studenoga.
Katalonski nogometni klub i Coldplay surađuju već nekoliko godina jer je njihov hit ”Viva La Vida” bio neslužbena himna momčadi tijekom sezone 2008./09.
Bit će dostupno samo 1899 dresova u čast Barcine godine osnutka, a također će se moći kupiti i 22 posebna dresa koji svijetle u mraku – 11 s potpisima nogometaša muške momčadi i 11 s potpisima igračica ženske momčadi.
Prihod od prodaje majica ići će Agenciji UN-a za izbjeglice (UNHCR) koja je započela partnerstvo s klubom La Lige 2022.
Coldplay je posljednji bend čije se ime pojavilo na dresovima Barcelone jer su se prijašnjih godina reper Drake i bend The Rolling Stones nalazili na poznatim plavo-crvenim kompletima.
“Počašćeni smo što je Spotify odlučio istaknuti dizajn našeg album ‘Moon Music’ na dresu Barcelone. Dugi niz godina imali smo poseban odnos s gradom i klubom.
Također smo ponosni što podržavamo UNHCR u njihovu spašavanju života izbjeglica i raseljenih širom svijeta. Od srca zahvaljujemo Spotifyju i Barceloni što su nam to omogućili”, rekli su članovi Coldplaya.
Juli Guiu, potpredsjednica odjela marketinga u Barceloni, rekla je: “Drago nam je što će se kroz naše partnerstvo sa Spotifyjem Coldplay pojaviti na dresu Barcelone za El Clásico.
Bend i klub gaje zajedničku ljubav koja se proteže mnogi niz godina: članovi benda posjećuje treninge, Barcini igrači gledaju Coldplay uživo u Barceloni, a glazba benda prati neke od najboljih trenutaka kluba.”
UVJETI PRENOŠENJA ČLANAKA: Svi članci objavljeni u izdanjima Nacional News Corporationa njegovo su vlasništvo. Nacional News Corporation dopušta ograničeno i povremeno prenošenje članaka iz svojih izdanja u drugim medijima. Drugi mediji smiju prenijeti informacije iz pojedinih članaka isključivo kao kratku vijest od najviše deset redaka (300 znakova) uz obavezno navođenje izvora. Nacional News Corporation tužit će prekršitelje pred sudom u Zagrebu.
Komentari