LULL Novi domaći brend kućanskog tekstila

Autor:

Doris Fatur

Lull je novi domaći brend kućanskog tekstila, osmišljen i proizveden u Republici Hrvatskoj.

Engleska riječ lull znači mir, tišinu, odmor; umiriti se, uspavati. Svatko treba kutak za trenutke mira i opuštanja. Lull pomaže da se stvori takav kutak.

Projekt je nastao kao rezultat ljubavi prema dizajnu, kvalitetnim, prirodnim tkaninama te prema slobodi i individualnosti. Dizajneri inspiraciju traže u detaljima i svakodnevici, kao i u globalnim trendovima, u kreacijama ukrasnih jastučića i posteljina vidljiv je naglasak na modernom i minimalističkom, kao i na tradiciji i klasici.

Kolekcija ‘Dream on’ je sanjiva, romantična, bajkovita, poetična. Vraća nas u djetinjstvo, podsjeća na boravak na selu. Karakteriziraju je bogate prirodne tkanine, a prevladava lan, koji je u posteljinama kombiniran s pamučnim tkaninama radi dodatne udobnosti i prozračnosti. Kolekcija je bogata detaljima, volanima i čipkama. Napravljena je u nježnim, pastelnim bojama.

Kolekciju ‘True colors’ karakterizira jaka koloristika, eksplozivnost boja. Kažu da 87 % ukupnih osjetilnih dojmova dobijemo kroz svijet boja. Čovjek boje koristi i preko njih izražava samoga sebe. Kolekcija sugerira pozitivan stav, otvorenost za novo, vjeru u sebe, svijet. U kombinaciji s jednostavnim, čistim linijama proizvoda, svaki ambijent možemo lako transformirati i osvježiti pažljivom upotrebom boja i dezena.

Kolekcija ‘Gajba’ vrlo je jednostavna, snažna, sirova. Prevladava tamna paleta boja. Dizajneri su i ovaj put koristili prirodne materijale – pamuk i lan. Namjenjena je i snažnijem spolu.

Kolekcija ‘Keep it simple’ inspirirana je KISS principom – keep it simple. Ideja je ne komplicirati nepotrebno. Jednostavne linije, osnovne boje, bazične tkanine. Manje je više.

Dizajn potpisuje Ivana Zozoli Vargović (notjustalabel.com/designer/zozoli)

Fotografije Doris Fatur (dorisfatur.com)

Više informacija potražite na https://www.lull.hr/.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.