Luksuzni div LVMH objavio je u ponedjeljak da je potpisao ugovor o sponzorstvu Olimpijskih igara sljedeće godine u Parizu s modnim markama Louis Vuitton i Dior, Moët Hennessy etiketama šampanjca i alkoholnih pića i draguljarom Chaumet, koji će dizajnirati medalje za Olimpijadu.
Grupa će također sponzorirati sportaše, uključujući francuskog plivača Léona Marchanda, a njezin brend kozmetičkih proizvoda Sephora sponzorirat će prijenos olimpijske baklje. Francusku će delegaciju obući jedan od LVMH-ovih brendova.
Uvjeti ugovora, koji je dogovorio Antoine Arnault, jedan od nasljednika predsjednika i izvršnog direktora LVMH Bernarda Arnaulta, nisu otkriveni.
Očekuje se da je ugovor ‘težak’ oko 150 milijuna eura te da će uključivati promocije usmjerene na grupu, kao i na najveće modne i etikete šampanjca, rekla je u svibnju osoba bliska pregovorima. “Igre su prilika da Francuska zablista”, rekao je Antoine Arnault u službenoj izjavi.
Budući da je do Olimpijskih igara tek godinu dana, pregovori u kasnoj fazi između Organizacijskog odbora Pariz 2024. i najveće svjetske luksuzne grupacije, koja je ujedno i najvrednija europska kompanija s tržišnom kapitalizacijom od više od 400 milijardi eura, izazvali su veliko zanimanje u Francuskoj.
Na marginama godišnje skupštine dioničara LVMH-a u travnju, Antoine Arnault je predvidio da bi ceremonija otvaranja, koja će se održati uz rijeku Seinu, a ne na stadionu, mogla biti najgledaniji događaj u povijesti Olimpijskih igara.
Ali, partnerstvo može nositi i rizike. Pripreme za Olimpijske igre mogu postati usmjerene na globalnu geopolitiku, a kontroverze oko domaćih stvari mogu privući pozornost. Svađa oko sudjelovanja ruskih i bjeloruskih sportaša već je bacila sjenu na Olimpijadu u Parizu, piše CNN.
U Francuskoj, mjeseci ponekad nasilnih uličnih prosvjeda zbog podizanja dobi za odlazak u mirovinu i val nereda diljem zemlje nakon policijskog ubojstva tinejdžera sjevernoafričkog podrijetla bacili su u središte pozornosti nestabilnu društvenu klimu u toj zemlji.
Ostali sponzori Olimpijskih igara su Airbnb, Alibaba, Coca-Cola i Toyota.
Komentari