Na otoku Murteru već mjesecima nema poštara i to je, po svemu sudeći, problem koji se neće tako skoro riješiti. Nema dovoljno radnika, natječaji se otvaraju, ali se na njih nitko ne prijavljuje. Mještani su i ljuti i zabrinuti. Sve im je veći izazov doći do pošiljke. Isti problem javlja se i u ostalim mjestima na otoku i u obližnjim Vodicama.
“Traje to već mjesecima, pet, šest, nemam pojma. Onda ti dođe račun, račun ti ne dostavi, onda dobiješ opomenu za isključenje struje ili vode ili nisi platio neki račun, ne znaš da ti je račun poslan”, kaže mještanin Denis.
Ako žele svoju pošiljku – moraju do poštanskog ureda. No i tad je upitno hoće li je dobiti. “Nitko nam ne donosi poštu, nego dolazi neki iz Šibenika i sortira po rajonima”, navodi Miljenko.
Računi kasne mjesecima
U susjednim Jezerima isti problem. Vedranu je račun kasnio tri mjeseca, a njegov prijatelj umalo je ostao bez radne dozvole.
“Nije mu dostava pošte došla dva mjeseca ili tri za ribarstvo i automatski su mu ukinuli ribarsku dozvolu. I sad žali se ovomu, žali se onomu”, kaže Vedran iz Jezera.
Iz Hrvatske pošte odgovaraju kako se pošiljke dostavljaju, no otežano zbog djelatnika na zamjeni koji ne poznaju teren.
Što kažu u Pošti?
“Na području Murtera postoji popriličan broj krivo navedenih adresa, kućanstava i novosagrađenih nekretnina bez označenog kućnog broja i prezimena te općeniti nedostatak poštanskih kovčežića. Takva situacija posljedično rezultira vraćanjem dijela pošiljaka pošiljatelju ili dostavom koja traje dulje od predviđenog”, kažu iz Hrvatske pošte.
Što se s poštom događa i kada će se dostava normalizirati, pitaju se i u Vodicama.
“Nema, jednostavno nema poštara, male su plaće, o tome se radi i to je to”, kaže Ivan iz Vodica. Dodaje da na njegovu adresu računi ne dolaze već jedno dva mjeseca.
Natječaji za poštare su otvoreni, ali odaziv je slab pa komunalne tvrtke u Vodicama i Tisnom pozivaju na prijavu za online dostavu računa. Mještani ipak zahtijevaju konkretno rješenje i dostavu na kućnu adresu, javlja HRT.
Komentari