LIDL i P&G Traje humanitarna kampanja ‘Reci DA!’

Autor:

Marin Ćuk Vurnek

Poznata dječja spisateljica Sanja Pilić je nedavno u sklopu humanitarne kampanje ‘Reci DA!’ posjetila Dječji dom ‘Ivana Brlić Mažuranić’ u Lovranu.

Akcijom ‘Reci DA!’ poznate tvrtke Procter & Gamble i Lidl podupiru renovaciju i opremanje dječjih domova diljem Republike Hrvatske. Kampanja se provodi drugu godinu za redom i do sad je obnovljeno deset dječjih domova i centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska.

Djeca su nestrpljivo čekala na upoznavanje i autogram autorice Sanje Pilić, koja je tijekom druženja darivala svoje knjige i okupljenima posvetila priču ‘Velika obitelj’. Pri tome je podsjetila na obnovu još tri preostala dječja doma u kampanji, kojom je obuhvaćeno sveukupno 13 domova.

Dječji domovi u Lovranu, Dubrovniku i Sisku su tri preostala doma u kojima će se donacijom omogućiti uljepšavanje svakodnevice djece koja odrastaju bez odgovarajuće roditeljske skrbi.

“Druženje s djecom iz Dječjeg doma ‘Ivana Brlić Mažuranić’ bilo je vrlo emotivno, iskreno i poticajno. Posebno me veseli kad vidim da poznaju moje likove i njihove avanture, a nadam se da će se netko od njih prepoznati i u likovima iz priče ‘Velika obitelj’. Zahvaljujući djelatnicima doma djeca doista žive u velikoj obitelji, a svoj životni put i sreću pronalaze jedni u drugima. Od srca podržavam humanitarnu kampanju Reci DA! i drago mi je da sam i ja dio obitelji Reci DA!”, rekla je spisateljica Sanja Pilić.

“Zahvaljujemo tvrtkama Procter&Gamble i Lidl Hrvatska koje će nam pomoći da uredimo prostor za učenje i igru, a koji se koristi za poludnevni boravak djece. Sustav za pružanje usluga u zajednici već je pokazao pozitivne rezultate, jer na ovaj način omogućavamo djeci da ostanu u okrilju svoje obitelji, a da ipak dobiju pomoć koja im je potrebna”, izjavila je Suzana Mravinac, ravnateljica Dječjeg doma ‘Ivana Brlić Mažuranić’.

“Sretni smo i ponosni što je kampanja Reci DA! u svojoj završnici i što smo do sada sudjelovali u uređenju deset dječjih domova. Vjerujemo da smo uljepšali svakodnevicu i odrastanje djeci kojoj je naša briga najpotrebnija i da ćemo zajednički pomoći i uređenje domova u Lovranu, Dubrovniku i Sisku”, izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

Kampanja za obnovu dječjih domova u Lovranu, Dubrovniku i Sisku trajat će od 1. do 31. svibnja, a kupci se mogu uključiti kupnjom odabranih proizvoda tvrtke Procter&Gamble u trgovinama Lidla diljem Hrvatske.

U kampanji sudjeluju marke Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Always, Head&Shoulders, Pantene, Gillette i Old Spice.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)