Kupci trgovačkog lanca Lidl Hrvatska od nedavno imaju mogućnost izraziti svoje mišljenje o obavljenoj kupnji putem online upitnika.
Time se kupcima otvara dodatni komunikacijski kanal, a trgovački lanac dobiva izravne i ciljane informacije o određenoj trgovini. Lidl se i dalje otvara željama i idejama svojih kupaca, a upitnik (https://lidl.hr/ukljucise) će dugoročno omogućiti mjerljivost zadovoljstva kupaca.
“Želimo postići još kvalitetniju razmjenu informacija s našim kupcima. To trenutačno već ostvarujemo pomoću naše službe za kupce i primjerice društvenih mreža kao što je Facebook. Međutim, pomoću online upitnika sada još preciznije možemo saznati što još možemo poboljšati”, izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija.
Kupci sada mogu brzo dati odgovore na pitanja koja se odnose na određenu poslovnicu – npr. pitanja o zadovoljstvu kupovinom, o čistoći ili o prezentaciji i raspoloživosti asortimana. Te će informacije pomoći u optimizaciji rada u pojedinoj trgovini.
Komentari