Lidl Hrvatska predstavio je svoj prvi ‘Izvještaj o održivosti’.
Riječ je o pregledu utjecaja koje Lidl imao na okoliš, društvo i gospodarstvo u 2017. i 2018. godini. Izvještaj je napravljen prema metodologiji GRI Standardi i sveobuhvatnoj strategiji održivog razvoja. Osim razvoja brojnih uspješnih inicijativa od dolaska na hrvatsko tržište predstavljeni su i ciljevi za budućnost.
Sadržaje su predstavile voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Marina Dijaković i voditeljica Odjela odnosa s javnošću Lana Jugo, a događaju su prisustvovali i predstavnici Hrvatske udruge poslodavaca i Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj.
“Prepoznajemo našu odgovornost prema gospodarstvu, društvu i okolišu. Shvaćamo je itekako ozbiljno te neprestano radimo na tome da osiguramo održivost poslovanja na svim razinama. Ona se već odavno ne temelji isključivo na poslovnom rezultatu; tvrtke su danas sve svjesnije utjecaja koje imaju na svijet oko sebe i važnosti upravljanja. Za Lidl ovo uistinu nisu samo riječi, za nas je to sveobuhvatna strategija razvoja“, rekla je Dijaković.
Od smanjenja korištenja jednokratne plastike, nabava proizvoda domaćih proizvođača, stvaranja radnih mjesta, projekata vezanih uz energetsku učinkovitost, upravljanja otpadom i humanitarnog djelovanja, sve je objavljeno i dostupno na internetskim stranicama trgovačkog lanca. Izvještaj o održivosti predstavljen je u novoj upravnoj zgradi u Velikoj Gorici, prvoj zgradi u Hrvatskoj i drugoj u Europskoj Uniji koja ima ekološki certifikat Platinum LEED.
Komentari