Lidl Hrvatska i Vinart pozivaju domaće vinare da se prijave na jedinstveni projekt

Autor:

Lidl Hrvatska

Trgovački lanac Lidl Hrvatska i Vinart pokrenuli su jedinstveni projekt ‘Vino moga zavičaja’, a riječ je o natječaju pomoću kojeg će domaći vinari dobiti priliku da svoja vina plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj.

Natječaj traje do 1. travnja, nakon čeg će stručna komisija odabrati Lidlovo vino godine u trima kategorijama: crno, bijelo i rose. Ovaj projekt je nastavak snažne podrške domaćim dobavljačima te doprinosa poticanju konkurentnosti malih proizvođača, čiji će proizvodi na ovaj način lakše naći put do hrvatskih kupaca.

Natječaj je otvoren za sve domaće vinare koji su upisani u Vinogradarski registar. Nakon odabira, vino će se prodavati pod etiketom vinara u svim Lidlovim trgovinama diljem Hrvatske.

Komisija sastavljena od pet stručnih i renomiranih osoba iz svijeta sommelierstva, enologije i vinskog novinarstva na slijepo će, u skladu s pravilima struke, organoleptički ocijeniti kvalitetu vina. Podsjetimo, Lidl Hrvatska godinama podržava obiteljska gospodarstva i domaće proizvođače. Još 2013. godine kad je pokrenut vlastiti brend ‘Okusi zavičaja’, sačinjen isključivo od probranih autohtonih proizvoda. Od 2016. godine ova inicijativa je proširena projektom ‘Okusi svoj zavičaj’ u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom. Tada su Lidl i HGK pozvali domaće proizvođače voća i povrća da se prijave na natječaj, po čijem su završetku odabrani najbolji dobavljači i uvršteni u asortiman.

Lidlov projekt ‘Vino moga zavičaja’ predstavlja svojevrstan nastavak spomenutih projekata.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.