Lanvin je u dopadljivoj kampanji predstavio novi logo tvrtke i novi smjer razvoja aktivnosti u budućnosti, otkriva yahoo.com.
Francuska luksuzna modna kuća je za kampanju angažirala Raquel Zimmermann, Electru 3000, Wali Deutsch, Lex Peckham, Alay Deng i Lianu Koster.
Za novi vizualni izgled loga i druge pojedinosti je bila zadužena tvrtka za umjetnost i dizajn M|M Paris, koju vode Mathias Augustyniak i Michael Amzalag. Kampanja je predstavljena plakatom na Muzeju Louvre, a novi vizualni identitet i koncept tvrtke će biti otkriven i u New Yorku, Hong Kongu, Šangaju i Tokiju.
Za medije je otkriveno da novi smjer razvoja modne kuće prati “tiši oblik chica, koji vraća eleganciju i sofisticiranost u svakodnevicu“, ovaj koncept će biti otkriven na nadolazećim revijama i događanjima.
Kampanju je u crno-bijeloj tehnici snimio Steven Meisel, a slijedi predstavljanje na internetskim i drugim digitalnim kanalima. Glavni stilistica kampanje je Ludivine Poiblanc, za frizure se je pobrinuo Guido Palau, dok je Pat McGrath bila zadužena za šminku.
Komentari