“Manje, ali bolje” je nova-stara krilatica među vinoljupcima, kažu stručnjaci koji prate vinsku scenu. To se ne odnosi samo na kvalitetu vina, već na koncept vina kao dijela obroka. Umjerena konzumacija, zajedničko kuhanje i provođenje vremena, kvalitetni lokalni proizvođači i namirnice sve su zastupljeniji na policama trgovina.
“Proizvođači vina moraju se na neki način izdvojiti kako bi se kupac između stotina boca u trgovinama odlučio baš za njihovu. Danas su oblik boce i dizajn etikete iznimno važni. Etiketa Grasecca i Francesce inspirirana je našim potrošačima. Ljubitelji vina ne traže samo ono vrhunske kvalitete. Traže puno više – traže priču. Stalo im je do utemeljenosti brenda i njegovog vizualnog identiteta“, rekao je Luka Vrga, član Uprave Osilovca, tvrtke u čijem je sastavu Feravino.
Prema najavama stručnjaka u vinskoj industriji uskoro će se sve više proizvoditi boce s naljepnicama koje ćemo moći skenirati pametnim telefonima i tako dobiti razne informacije i sadržaje.
Komentari