Kristjan Staničić: “U Hrvatskoj je oko 90 tisuća turista, bilježimo i porast u kontinentalnoj Hrvatskoj”

Autor:

28.07.2021., Sibenik - Hrvatska turisticka zajednica, u suradnji s Turistickom zajednicom Sibensko-kninske zupanije, organizirala je i odrzala koordinacijski sastanak na kojem su predstavljene promotivne aktivnosti HTZ-a na emitivnim trzistima do kraja 2021. godine s naglaskom na marketinske i PR kampanje, informacije o tijeku sezone i stanju na trzistima, a razgovaralo se i o ocekivanjima od turisticke sezone te vaznosti ocuvanja povoljne epidemioloske slike za daljnji tijek sezone. Direktor Hrvatske turisticke zajednice (HTZ) Kristjan Stanicic Photo: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Dusko Jaramaz/PIXSELL

U Hrvatskoj odmara oko 90 tisuća turista, od kojih je stranaca čak 70 tisuća. Najviše ih je iz Njemačke, Slovenije, Austrije i Britanije.

Prvo mjesto s 22 tisuće gostiju drži Istra. Slijede Dalmacija i Kvarner. U cijelom lanjskom listopadu bilo je samo 185 tisuća dolazaka, tako da je ovogodišnji listopad nastavak odlične sezone, koja je u pojedinim razdobljima premašila i rekordnu 2019. godinu.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić objasnio je da smo 2019. godine na današnji dan imali nešto više od sto tisuća turista. “Ono što je važno naglasiti jest da smo na 77% turističkog rezultata, dakle broj noćenja na cijelu 2019. godinu, i nastavljamo s pozitivnim trendovima i brojke pokazuju da je Hrvatska i ove godine pobjednik Mediterana, dakle najsigurnija zemlja turističke destinacije na Mediteranu”, rekao je.

Po popunjenosti, otkrio je, prednjači hotelski smještaj. No, veseli i podatak da izvjesni broj gostiju boravi i u privatnom smještaju, pogotovo onim kućama za odmor koje su na visokoj razini kvalitete. “Ono što je nama namjera da i u listopadu kroz različite promotivne aktivnosti potičemo turiste da dolaze i u Hrvatsku i otkrivaju nove ljepote lijepe naše”, istaknuo je za RTL.

Hrvatska turistička zajednica ima dvije aktivne kampanje na stranim tržištima. Fokusirani su, kaže, i na hrvatsko tržište gdje također imaju dvije aktivne kampanje, ‘Mjesec hrvatskog turizma’ i ‘Doživi domaće, otkrij ruralnu Hrvatsku’.

“Mi bilježimo i porast u mnogim destinacijama na kontinentalnom dijelu Hrvatske, a naravno da treba poticati i selektivne oblike turizma poput zdravstvenog turizma i svih ostalih koji mogu produžiti turističku sezonu i doprinijeti povećanju turističkog prometa na kontinentu”, poručio je.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.