Kreću radovi na remetinačkom rotoru

Autor:

Krenule su pripreme za rekonstrukciju jednog od najprometnijih raskrižja u RH – remetinečkog rotora u Zagrebu, koji će dobiti dva podvožnjaka. Na dan njime prođe oko 100.000 automobila, a to nije samo najprometnije križanje u RH, već i jedna od najproblematičnijih prometnih točaka. U proteklih 10 godina na njemu se dogodilo više od 1.000 nesreća.

Rekonstrukcijom remetinečkog rotora u Zagrebu izgradit će se dva podvožnjaka – na Jadranskoj aveniji i Aveniji Dubrovnik, iznad kojih će voziti tramvaji. Planirano je proširenje prilaznih rampi na kružnom toku, a istočna strana rotora dobit će nadvožnjak većeg raspona te će biti postavljeni i semafori.

Izmještanje instalacija uz rotor već je počelo. Početkom idućeg tjedna kreću ozbiljniji radovi, ali rotor neće odmah biti zatvoren. “Još ćemo moći četiri mjeseca prometovati rotorom, a onda ćemo promet na rotoru morat prekinuti”, objašnjava za Novu TV Goran Radić, voditelj projekta.

Prvo će se graditi privremene prometnice kojima će se voziti kada se zatvori rotor. Iz smjera Karlovca prema gradu ići će se Riječkom cestom. Sa Savske ulice prema Karlovcu i Areni ići će se novom cestom koja će biti uz nasip. U smjeru prema Velesajmu i od Velesajma bit će nova cesta uz samu Dubrovačku aveniju.

Nove ceste donijele su i novu brigu stanovnicima Kajzerice koja je odmah uz rotor – strahuju od gužvi, a ni stručnjaci nisu baš uvjereni da će problem gužvi biti riješen.

“Onda će se dogoditi da automobili prođu relativno brzo ispod rotora kroz taj tunel, ali će ih opet dočekati crveno svjetlo na semaforu kod velesajma. Znači, dobit ćemo nešto veću propusnu moć. Prije ćemo proći kroz rotor, ali ćemo opet stati na sljedećem semaforu”, istaknuo je Marko Šoštarić s Fakulteta prometnih znanosti i dodaje kako bi bolje rješenje bila izgradnja mosta prema Jarunu.

Podsjetimo, gradonačelnik Milan Bandić najavio je izgradnju Jarunskog mosta do 2025. godine te da će 70 posto sredstava biti dobiveno od Europske unije.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.