Kreće gradnja tunela Kozjak, a potom mosta preko Kaštelanskog zaljeva

Autor:

02.09.2010., Split - Pogled na Kozjak s Marjana. Tunel kroz brdo, zelja je mnogih.rPhoto: Ivo Cagalj/PIXSELL

Ivo Cagalj/PIXSELL

Tunel Kozjak, koji je dio novog spoja Splita na autocestu, gradit će tvrtka China Road and Bridge Corporation (CRBC). Naime, istekao je rok za žalbu na odluku Hrvatskih cesta (HC) da taj posao dobiju graditelji Pelješkog mosta i to za 74,6 milijuna eura bez poreza na dodanu vrijednost (PDV), piše u nedjelju Večernji list.

Na natječaj je bilo stiglo pet ponuda, a posao, osim tunela kroz Kozjak koji je dug 2,5 kilometara, uključuje i gradnju 4,3 kilometra duge ceste prema Jadranskoj magistrali u Kaštelima.

Procijenjena vrijednost radova je 82,8 milijuna eura bez PDV-a, a najpovoljniju ponudu dao je upravo CRBC.

Brojne žalbe

Inače, zbog brojnih žalbi od objave natječaja za taj projekt do otvaranja ponuda prošlo je godinu i tri mjeseca.

U HC-u kažu kako očekuju da će se do kraja kolovoza kompletirati glavni projekti kako bi se predao zahtjev za ishođenje građevinske dozvole. U tijeku je i postupak javne nabave za odabir nadzora nad projektom. Po završetku svega navedenog stvorit će se preduvjeti za početak radova, dok će u istom razdoblju u međuvremenu biti i potpisan ugovor za gradnju.

“Dakle, prva faza ovog projekta podrazumijeva tunel kroz Kozjak, dok je druga faza gradnja mosta preko Kaštelanskog zaljeva do splitske luke. U tom svjetlu taj je projekt potpuno opravdan jer rasterećuje postojeći ulaz u Split”, objasnio je predsjednika uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić.

Most preko Kaštelanskog zaljeva

Most preko Kaštelanskog zaljeva bit će dug 1500 metara, a za nj su u HC-u izradili i maritimnu studiju pa sada započinju dogovore s lučkom kapetanijom u vezi s uvjetima za izgled mosta, nakon čega bi trebao biti otvoren i natječaj za arhitektonsko oblikovanje.

“Naime, i ovim projektom želimo generacijama ostaviti u nasljeđe arhitektonski spomenik poput Pelješkog mosta. Želimo da i Kaštelanski zaljev dobije most koji će se trajno uklopiti u prostor i okoliš”, poručio je Škorić, a prenio novinar Večernjeg lista Josip Bohutinski.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.