Kreće akcija “Mjesec hrvatskog turizma” s popustima od 35 posto

Autor:

14.09.2021., Zagreb - Trg bana Josipa Jelacica. U jednom trenutku glavnim gradskim trgom prosla je velika grupa turista. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL

Sanjin Strukic/PIXSELL

Sa 1. listopada kreće akcija “Mjesec hrvatskog turizma” u kojoj će se do kraja tog mjeseca mnoge turističke usluge i doživljaji nuditi s popustima od minimalno 35 posto, izvijestili su u četvrtak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ), koja tu akciju provodi sa Ministarstvom turizma i sporta.

Tijekom akcije ljubitelji putovanja moći će posjetiti razne dijelove Hrvatske te konzumirati brojne turističke proizvode i usluge, od smještaja, prijevoza, kulturnih, povijesnih, prirodnih znamenitosti i turističkih atrakcija pa do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja.

Akciju prati marketinška kampanja koja će dodatno informirati i, očekuje se, potaknuti turističke subjekte da se uključe, kao i građane-domaće turiste da iskoriste priliku za putovanjima i doživljajima po pristupačnijim cijenama.

“I sada u Hrvatskoj imamo oko 200 tisuća turista, a posezona i cijelo jesensko razdoblje idealni su za kraći odmor i otkrivanje novih destinacija. Vjerujemo u vrlo dobre rezultate ovog projekta i njegovog doprinosa ukupnim turističkim rezultatima ove godine”, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji naglašava i važnost daljnjeg pridržavanja svih propisanih epidemioloških mjera i odgovornog ponašanja.

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac ističe pak da se akcijom želi potaknuti domaće i strane turiste na istraživanje Hrvatske, ali i produžiti sezonu.

“Zbog velikog interesa za prošlogodišnju akciju “Tjedan odmora vrijedan”, odlučili smo da ove godine kroz cijeli mjesec, diljem zemlje, turistima bude na raspolaganju niz usluga sa popustima od najmanje 35 posto. Vjerujemo da će im to biti dodatni motiv za putovanja i otkrivanje destinacija koje još nisu posjetili”, poručila je ministrica.

Naglasila je i da turizam u dosadašnjem dijelu posezone bilježi izvrsne rezultate, koji potvrđuju da Hrvatska ima sve predispozicije postati cjelogodišnja turistička destinacija, što je i strateški cilj.

“Pozivam sve dionike u turizmu da se uključe u Mjesec hrvatskog turizma, a turiste, i domaće i strane, da iskoriste pogodnosti koje im se nude i otkriju sve ljepote Hrvatske koja je predivna u svako doba”, zaključila je ministrica Brnjac.

OZNAKE: popusti, turizam

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.