KOŠIČEK: “Nitko nije očekivao masovni povratak u škole”

Autor:

Zagreb: Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska, panel "Tablet ili ideja: Je li reforma vec sad zastarjela?" 12.11.2018., Zagreb - IV. Konferencija: Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska u organizaciji 24 sata odrzana je u Obrtnickoj komori. Panel "Tablet ili ideja: Je li reforma vec sad zastarjela?". Marko Kosicek.
Photo: Borna Filic/PIXSELL

Borna Filic/PIXSELL

Savjetnik ministrice znanosti i obrazovanja Blaženke Divjak, Marko Košiček u ponedjeljak je u emisiji ‘Zajedno za zdravlje’ komentirao povratak djece u školske klupe. Košiček naglašava kako u ovoj fazi nitko nije očekivao masovni povratak u škole.

Na pitanje zašto je resorno ministarstvo inzistiralo na povratku, a i sami tvrde da je zbog restriktivnih mjera bilo nemoguće očekivati više, Košiček odgovara: “Moglo se očekivati više od 4500 učenika, vjerojatno bi i bilo da nije bilo kampanje “Nemojmo slati djecu u školu” s različitih strana”, kazao je.

“Otvorili su se šoping centri, međugradski promet, frizeri, ugostiteljski objekti, restorani. Dakle, puno ljudi ide na posao, više neće moći raditi od kuće. Prošli tjedan nam se normalizirao i zdravstveni sustav. Dakle, svi ti učenici imaju svoje roditelje koji sada više ne mogu biti s njima doma i pomagati im u nastavi na daljinu. Zbog svih njih, bilo da se radi o 20.000, 5000 ili pet, vrijeme je da se otvori obrazovni sustav i da krenemo u normalizaciju i s tim dijelom života. Jer bi inače danas u Hrvatskoj sve radilo osim škola i vrtića, a to bi stvarno bilo čudno za vidjeti”, dodao je.

Od danas počinje tzv. mješoviti model nastave za učenike u razrednoj nastavi. Svi sadržaji koji će se obrađivati bi trebali biti usklađeni sa sadržajima na Škole na Trećem. Razlika je u tome tko ih podučava. U učionici je to njihova učiteljica odnosno učitelj, a na televiziji to su školske učiteljice i u tome im pomažu roditelji.

Govoreći o položaju učitelja u cijeloj situaciji, koji se nakon povratka iz škole moraju pripremati i za slanje zadataka onima koji su je virtualno pratili, rekao je: “Ova školska godina bila je teška za sve učitelje. Puno toga nam se promijenilo, od modela podučavanja kurikularnom reformom, pa onda onaj cirkularni model podučavanja u štrajku, onda smo imali nastavu na daljinu, pa sad ovaj mješoviti model. Ja se svim zahvaljujem što su bili spremni istrčati krug više”.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.