Komunikacijski stručnjak Željko Riha gostovao je na N1 Televiziji gdje je govorio o istraživanju koje se bavilo pitanjem koliko su pojedini kandidati na izborima za gradonačelnika grada Zagreba popularni, odnosno koga građani najviše pretražuju te što žele doznati o njima.
Riha je otkrio tko je od kandidata za gradonačelnika građanima Zagreba najmanje poznat.
“Građani najmanje znaju o Davoru Filipoviću, kandidatu HDZ-a za gradonačelnika Zagreba, jer on i jest, kao što su i mediji detektirali, nepoznat. Nepoznat je bio građanima i u trenutku kandidature i mnogo su ga pretraživali.
No, s druge strane, i drugi kandidati, poput Troskota, bili su nepoznati široj populaciji građana grada Zagreba. Usudio bih se reći da je, po pretraživanjima, najpoznatija Škare Ožbolt koja je poznata široj javnosti s obzirom na to da je u politici od 90-ih godina”, rekao je Riha.
Istaknuo je da što je kandidat više u medijima, više je prisutan u oglasima, zbog čega ga građani onda pretražuju.
“Mnoge građane zanima porijeklo kandidata, od kuda dolaze, tko su im roditelji, tko su im supružnici, zanimaju ih privatne, odnosno osobne stvari”, pojasnio je Riha.
“Nitko nije imao kampanju na svoje ime i prezime”
“Niti jedan od kandidata nije imao aktivnu kampanju na svoje ime i prezime što je profesionalno gledano, vrlo porazno.
Ako ste u kampanji, na terenu i u medijima, i ako imate oglase, primjerice plakate, onda je logično da pokrivate i internetsku stranu iz dva razloga: Da vidite što građane zanima i date im tu informaciju te da si čuvate poziciju jer u političkim kampanjama postoje i one negativne, odnosno kampanje jedan kandidat napadne drugog”, rekao je Riha.
“To je praksa u europskim zemljama i SAD-u, da se kandidati napadaju putem interneta, oglasa, ključnih riječi i slično, pa se šire negativne informacije ili dezinformacije. Ovdje se pokazalo da niti jedan kandidat ne razmišlja o tome, a kamoli da bi odgovorio na jednostavna pitanja koje građane zanima o njima”, poručio je Riha.
Komentari