Komunikacijski savjetnik Petar Tanta komentirao je kampanju cijepljenja u Hrvatskoj. Tanta je istaknuo da je kampanja počela skromno i da se odmah na početku dogodio problem s nedostatkom cjepiva.
“Tu je nastao komunikacijski jaz s obzirom da su najavljivali da cijepljenje kreće i da će procijepljenost biti uspješna. Stali smo, a nismo ni krenuli. Nakon toga krenula je kampanja “Misli na druge cijepi se”, za koju smatram da ima dobar apel u sebi. Ako želimo kvalitetnu kampanju i doći do određenih postotaka ljudi prvo je – fokus grupa koja će nam odgovoriti na pitanje zašto ljudi koji će se cijepiti, a u ovom trenutku imaju pretpostavke da se ne cijepe, zašto se ne cijepe i onda na taj način dođemo do poruke koju možemo poslati prema njima”, rekao je u emisiji ‘U mreži Prvog’ Hrvatskog radija.
Na pitanje jesu li razne afere odmogle, Tanta je rekao kako nisu utjecale na to da se ljudi cijepe i odluče zaštititi sebe, ali da su možda utjecale na način da su ljudi bili nervozniji što nisu mogli iskoristiti što im nije bilo dano.
Komentari