KOMUNIKACIJSKA STRUČNJAKINJA Holy: ‘Imali smo najbizarniju kampanju ikad’

Autor:

Mirela Holy

Marko Lukunic/PIXSELL

Komunikacijska stručnjakinja i bivša ministrica Mirela Holy komentirala je u petak, uoči izborne šutnje, neuobičajenu predsjedničku kampanju.

U razgovoru za N1, Holy je otkrila koga vidi u drugom krugu i što su kandidati, po njoj, propustili napraviti.

‘Primorac od izazivača postao onaj kojeg se napada’

Predsjedničku kampanju koja se mnogima činila kao da je sam prohujala, Holy ocjenjuje “najbizarnijom kampanjom dosad”.

“Vidljivo je da je Zoran Milanović napadao premijera, ali nije se bavio ni svojim mandatom ni drugim kandidatima. Bio je u nekom tipu antagonizma s premijerom. Primorac nije izlagao svoje ideje nego je govorio koliko je Milanović loš i to je radio na vrlo ne pretjerano dobar komunikacijski način. On je od izazivača postao onaj kojeg se napada”, ocijenila je Holy za N1.

‘Kekin je išla na polarizaciju’

“Ako pogledamo kampanju Ivane Kekin, ona je također napadala protukandidata, Primorca, umjesto da se fokusira na svoj program i napada one koji su na poziciji”, dodala je i poručila da to smatra bizarnim.

Kao problem vidi i to što je napadala kandidate koji su na desnoj strani političkog spektra, one s kojima ne dijeli ciljano biračko tijelo.

“Vidljivo je da je išla na veliku polarizaciju, iako je na agendi imala da oduzima glasove Milanoviću. Ustvari se htjela dokazati kao ona koja jače napada HDZ od samog Milanovića i da je ona zapravo ta opozicija HDZ-u”, navodi i govori da je tada kampanja pošla u “potpuno suludom smjeru” referirajući se na SMS Nikice Jelavića.

Selak Raspudić kao ‘Sveta Marija koja dolazi spasiti Hrvatsku’

Marija Selak Raspudić, ocijenila je Holy, predstavila se – kičerajski.

Kao Sveta Marija koja dolazi kao spasiteljica Hrvatske. Napadala je Milanovića, ali cjelokupna kampanja je bila prilično bizarna i nije imala uobičajene obrasce predsjedničke kampanje. Nekako je Milanović ostao po strani, a svi oni pretendiraju na njegovo mjesto”, rekla je Holy.

Spomenula je i teoriju koju su neki izložili, a koja govori da je, budući da je Nino Raspudić dobar prijatelj s Milanovićem, ona zapravo u kampanji bila kako bi oslabila desnicu.

‘Bizarno da je Mile Kekin objavio onaj post’

“Taj SMS od Nikice Jelavića, kao i post od Mile Kekina, je nekako obilježio kampanju i polarizirao je. SDP i Milanović su pritom dosta ostali po strani, s tim da je Milanović stao u obranu Ivane Kekin”, kazala je Holy.

Dodala je kako se stekao dojam da se međusobno štede.

“Vrlo vjerojatno zato što on računa na njene glasove u drugom krugu. Po mom mišljenju, bizarno je da je Mile Kekin uopće išao objaviti takav post. Vi nikad ne odgovarate na pitanja koja vam u kampanji nisu postavljena. Oni su stvorili cjelokupnu aferu, a njihovo daljnje komuniciranje je pomoglo Kekin jer ju je pretvorilo u žrtvu”, kazala je Holy.

‘Ne znamo o čemu su Kekin i Jelavić razgovarali na kavi’

No, dodala je, napravljena je greška.

“Mi ustvari ne znamo o čemu se razgovaralo na toj kavi. Mene to iskreno ni ne zanima. Mile Kekin je rock pjevač popularnog benda i sigurna sam da je tijekom svoje karijere imao cijeli niz susreta i kava s cijelim nizom živopisnih i osebujnih likova. On nije sijamski blizanac svoje supruge”, istakla je.

“Ona je u konačnici na neki način profitirala. Kod birača centra i desnice je ostavila velik broj upitnika”, ocijenila je i dodala da je “ova kampanja definitivno bila prljava“.

Što se tiče kave, tu se definitivno radilo o nekom obliku navlačenja, jer uopće ideja da on poziva Milu Kekina na kavu usred kampanje samo po sebi govori da nije sve baš onako kako se čini, poručila je.

‘Milanović je uspio pobijediti svoj karakter’

Smatra da je Milanović odradio dobru kampanju jer je uspio pobijediti svoj karakter.

“Sebe je stavio u jednu drugačiju poziciju. Zašto bi se on prilagođavao njima? Je li to u potpunosti demokratski standard? Nije, ali je pragmatično. Dobra strategija je da ne polemizira sa svojim protukandidatima”, ocijenila je komunikacijska stručnjakinja.

‘Primorac je bio u sjeni Milanovića’

Dotakla se i Primorčeve kampanje.

“Iako je pričao nešto o tome što bi radio, on je bio u sjeni Milanovića. Djelovao je jadno i držao se za skute predsjednika. To nije dobra pozicija jer možete imati kritiku, ali je morate iskoristiti da biste jasno rekli što biste vi radili i kako bi to koristilo Hrvatskoj”, naglasila je.

Loš kandidat s jako lošom kampanjom”, zaključila je Holy o Primorcu.

‘Drugi krug sasvim izgledan, HDZ će pokrenuti svoju mašineriju’

“Zadnje ankete daju čak 40 posto Milanoviću, što je jako dobar rezultat. Ne vidim neki prostor da se nešto senzacionalno promijeni tako da sam sto posto sigurna da idemo u drugi krug u kojem će biti Milanović i Primorac, jer će HDZ ipak pokrenuti svoju mašineriju pa da im je kandidat i Miki Maus“, naglasila je.

Postoji teorija da bi HDZ-ovci mogli ciljano odustati od podrške Primorcu.

HDZ je prije svega interesna, a ne politička grupacija, pa smatram da će ovdje ipak odraditi njihov zajednički interes”, zaključila je Holy, koja Primorcu predviđa 20 posto glasova, a prenosi N1.

TANTA I RIMAC Analitičari secirali kampanju: ‘Milanović stalno pod ručnom, nije to Zoran na kojeg smo navikli’

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.