Košarkaški klub Dinamo nakon uspješne sezone kreće s projektima kako bi klub bio samoodrživ u sklopu čega pokreću Poslovni klub i dovode grčkog velikana Panathinaikos na utakmicu u Zagreb
Košarkaški klub Dinamo Zagreb, novi prvoligaš koji se ubrzano razvija uoči predstojeće sezone, već tijekom srpnja planira započeti projekt Poslovni klub Dinamo kroz koji će prezentirati nove načine povezivanja sporta i biznisa. Vodstvo kluba tu je vijest Tempu potvrdilo te otkrilo detalje tog projekta svega par dana nakon što su objavili da 8. rujna u Košarkaškom centru Dražen Petrović gostuje KK Panathinaikos, šesterostruki prvak Europe, 39 puta prvak Grčke i osvajač još brojnih lokalnih kupova.
Košarkaški klub Dinamo tim aktivnostima planira početi uvoditi inovacije i kada je u pitanju poslovni razvitak kluba. KK Dinamo plasirao se u prošloj sezoni u četvrtfinale doigravanja HT Premijer lige i polufinale Kupa Krešimira Ćosića, a kroz spomenuti projekt plan im je nastaviti raditi na etabliranju košarkaškog kluba kao inovativne sportske zajednice s novim načinom ostvarivanja poslovnih i sportskih planova.
Vedran Lučić, član Upravnog odbora kluba, kazao nam je kako kroz Poslovni klub u planu imaju omogućiti tvrtkama tri ključna segmenta člansko-poslovnog oblika suradnje, a to je povezivanje, edukacija i zabava.
„Započet ćemo s konferencijom za članove Poslovnog kluba, kroz koju ćemo ugostiti neke od najvećih NBA skauta, direktore euroligaša, voditelje marketinga tih klubova ali i nutricioniste sportaša i slično koji će svoja predavanja prilagoditi ljudima u poslovnom svijetu“, otkrio nam je Lučić. Tako će naprimjer NBA skaut objašnjavati stručnjacima iz ljudskih resursa na koji način skauti prate igrače te koji procesi dovode do odluke i konačno do odabira, pogotovo kada se on ne temelji isključivo na sportskim rezultatima. Takvi parametri mogu biti ključni kada je u pitanju selekcijski postupak zaposlenika u ljudskim resursima.
Osim toga, iz kluba nam otkrivaju kako će organizirati i B2B (Business-to-business) košarkaški turnir koji će kombinirati umrežavanje i zabavu, točnije povezati kooperativni odnos organizacija i tvrtki sa zabavnim elementima. Na taj način će već ustaljeni način poslovanja izvan granica Hrvatske uvesti u hrvatske dvorane gdje će članovi Poslovnog kluba moći svog poslovnog partnera dovesti u VIP ložu KC-a Dražen Petrović te za vrijeme utakmice ili treninga kluba u opuštenoj atmosferi održavati sastanke.
„Poslovnom klubu cilj je postati treći stup kluba koji će ga dignuti na jednu veću razinu. Već sada imamo sjajan odaziv te na predstavljanju očekujemo 60-ak direktora, pri čemu su neki već potvrdili kako žele postati dio Poslovnog kluba, čime nam daju povjerenje da ćemo nastaviti podizati ljestvicu i ostati održivi te odgovorni prema članovima, igračima ali i navijačima koji su duša ovog kluba“, dodaje Lučić.
Članarina u Poslovnom klubu pokrivat će dvije pozivnice za ekskluzivne poslovne konferencije na kojima će govoriti vodeći ljudi iz svijeta košarke
Članarina u Poslovnom klubu pokrivat će dvije pozivnice za ekskluzivne poslovne konferencije u organizaciji KK Dinamo na kojima će govoriti vodeći ljudi iz svijeta košarke u Europi i svijetu. Uz to dobivaju spomenute B2B pozivnice za košarkaški turnir uz popratni sadržaj, ali i godišnje ulaznice za VIP ložu, pozive na druženja igrača kluba s djecom, kao i ostvarivanje drugih specijalnih pogodnosti.
Sportski direktor KK Dinama Josip Samaržija navodi kako se često očekuje da se neki pomak dogodi sam od sebe i kaže: „Veliki broj klubova nije se u stanju financirati samo na račun sredstava dobivenih od grada te je potrebno zavrnuti rukave, mi smo spremni u tom pogledu preuzeti ulogu izazivača.“
Svjesni činjenice da je uspješan razvoj sportskog kluba neraskidivo povezan s njegovim poslovnim razvojem, iz KK Dinamo naglašavaju kako je važno postaviti zdrave temelje.
„Nama je cilj kroz par godina biti prvak Hrvatske, ali nećemo preskakati stepenice, idemo korak po korak. Ovo što smo napravili u prvoj sezoni nije mala stvar, ali mi ne prestajemo učiti i raditi. Inovativni smo, idemo dva koraka unaprijed i imamo tu neku ludu energiju i volju za rast“, kaže Samaržija.
Osim što u Zagreb u rujnu dovode KK Panathinaikos, s tim klubom su dogovorili suradnju kojom će njihovi treneri ići na edukacije kod šesterostrukog prvaka Europe. Suradnja tu neće prestati, štoviše, baš kao KK Dinamo i KK Panathinaikos vodi mlada ekipa čija snaga i motivacija također leži u bezrezervnoj podršci navijača. Kvalitetan je to temelj, navodi Samaržija, kako bi suradnja i umrežavanje ova dva kluba postala još jača.
‘Cilj je kroz par godina biti prvak Hrvatske, ali idemo korak po korak. Ovo što smo napravili u prvoj sezoni nije mala stvar, ali ne prestajemo učiti i raditi’
KK Dinamo osnovan je još davne 1972., kada je djelovao pod imenom Košarkaški klub Rudeš. U gotovo pola stoljeća djelovanja postao je stabilan i prepoznatljiv klub, ali smjena generacija i novi načini vođenja sportskih klubova doveli su do promjena. Nova uprava sačinjena od mladih košarkaških entuzijasta i dinamovaca mijenja strategiju te se preusmjerava na rad s mladima. Danas u klubu trenira više od 250 djece predškolskog i školskog uzrasta koji se natječu u svim ligama. Prije tri godine, uz potporu navijača Bad Blue Boysa (BBB), Košarkaški klub Rudeš službeno mijenja ime u Košarkaški klub Dinamo Zagreb. Iste godine, dugogodišnjeg predsjednika kluba Mladena Miholića (današnjeg tajnika kluba) zamijenio je Marijan Pojatina, dok je potpredsjednik Neven Spahija, jedan od najuglednijih hrvatskih trenera.
„Ime Dinamo nije došlo slučajno. Svi u klubu smo prijatelji i navijači Dinama. Mjesecima su se vodili razgovori, kako naše uprave tako i one BBB-a, trebalo je usuglasiti mnoge stvari. Uostalom, Klub Dinamo ne znači ništa ako nemate navijače iza sebe“, govori Samaržija.
U svojoj prvoj prvoligaškoj sezoni pobijedili su u utakmicama protiv Zadra i Cibone, pa su očekivanja u nadolazećoj sezoni velika. Upravu danas čine baš oni koji su potekli s košarkaških terena, ponose se dinamovštinom i novim identitetom koji klub ima već dvije godine.
I sam kapetan košarkaša Dinama, Hrvoje Garafolić, kazao nam je kako smatra da je sinergija između navijača i igrača vrlo značajan faktor kada je u pitanju motivacija i napredak.
„Mislim da puno govori činjenica kako bi cijela momčad rado zaigrala u klubu i iduću sezonu. Dobra atmosfera, druženje, kako međusobno, tako i s upravom, daje jedan snažan osjećaj pripadnosti. Svakako smatram i da možemo parirati s jakim klubovima, pogotovo uz ovakvu podršku s tribina“, zaključio je Garafolić koji uz to što je kapetan kluba radi i kao kinezioterapeut s djecom s teškoćama u razvoju.
Uz Poslovni klub kao nadogradnju, zvučno ime, sve veći broj onih koji žele postati dio Košarkaškog kluba Dinamo, ali i entuzijazam i ideje novih generacija, čini se kako će Košarkaški klub Dinamo imati itekako puno posla iduće sezone.
Komentari