Kineska tvrtka Chery pokazala što će se dogoditi kad električni automobil s obje strane udare druga dva električna automobila

Autor:

Chery

Napredovanje kineske autoindustrije pokazuje, uz tehnološku naprednost, pokazuju sigurnosne karakteristike njihovih automobila, koji su počeli dobivati najviše ocjene na Euro-NCAP testu

Kinezi u posljednjih nekoliko godina počeli briljirati u sve inovativnijim električnim automobilima visokih performansi. Također možemo vidjeti u testovima sigurnosti Euro NCAP-a da je posljednjih godina postalo normalno da mnogi od ovih kineskih automobila dobivaju ocjene od 5 zvjezdica. No, čini se da je kineski proizvođač Chery mislio da može izvesti eksperiment daleko iznad standarda nametnutih uobičajenim testovima, pokazujući što se događa kada jedan od njegovih električnih automobila s obje strane udare dva druga električna automobila brzinom od 60 km/h. Test je izveden uživo pred publikom novinara. Riječ je o relativno prosječnoj brzini sudara, ali ovaj neobičan scenarij simulira situaciju u kojoj bi automobil koji ulazi u raskrižje udario automobil iz oba smjera, svaki na svojoj strani.

Naravno, budući da je riječ o električnim automobilima, koji su teži, sila udarca pri 60 km/h nije zanemariva i puno je veća od uobičajenih sigurnosnih testova na Euro NCAP-u. Veliko je pitanje što će biti s automobilom u srednji, onaj koji je pogođen sa obje strane na bok, kako u razini konstrukcije putničkog prostora, tako iu razini baterije. Hoće li vrata izdržati? Hoće li nosači izdržati? Hoće li kućište baterije izdržati ili će biti toliko deformirano da će doći do kratkog spoja i mogućeg bijega od topline i požara je model Exceed Sterra ES, a test je održan u Tianjinu u Kini?

Snimku trostrukog crash testa pogledajte OVDJE.

Kineski proizvođač nije želio upotrijebiti uobičajenu praznu šasiju s udarnim elementima ispred, već je želio upotrijebiti tri prava električna automobila, kako bi dao realniju sliku. Naravno, realan scenarij mogao bi biti drugačiji u odnosu na automobil sredina ne bi mirovala, ali svejedno eksperiment dolazi vrlo blizu situacije maksimalnih sila primijenjenih na automobile. dobar integritet strukture kabine i zaštita onih u brodu.

Svi zračni jastuci su se aktivirali, skrivene ručke na vratima su izašle, a automobili su pozvali hitnu pomoć, što je najvažnije, ogromna baterija od 98 kWh nije pokazala znakove curenja ili kratkog spoja, niti se zapalila. Inače, ova baterija obećava automobilu autonomiju veću od 900 km. Ovdje treba napomenuti da je Chery nedavno osvježio ovaj model ojačavši neke elemente strukture automobila, pa je vrlo moguće da će se prethodne verzije ponašati drugačije. u takvom eksperimentu.

A onda, čak i ako ovaj test predstavlja čin hrabrosti od strane kineskog proizvođača, sličan test organiziran od strane neovisne certifikacijske kuće sigurno bi također donio sigurnost maksimalne objektivnosti. Ali unatoč tome, ovaj test označava novi korak u evoluciji kineskih proizvođača da komuniciraju sigurnost svojih modela iznutra, a ako se prisjetimo i nedavnih testova sigurnosti u Kini sa zapadnim modelima, kao što je Mercedes-Maybach S- Class, Range Rover i Lexus ES, s žalosnim rezultatima, onda se čini da sve poprima novi oblik u novom pristupu kineskih proizvođača u smislu sigurnosne komunikacije.

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.