Djed Božićnjak ima jednu od najvažnijih odgovornosti na svijetu – podijeliti poklone djeci u božićnoj noći.
On je i službena glava obitelji čiji dom vodi organizirana i savjesna Baka Božićnjak, uz njih tu su još najmlađi član Beba Božićnjak, mladi Roki Božićnjak i Mirko Božićnjak vole raditi nestašluke, obožavaju slatkiše, kuhanje i imaju velike planove za budućnost, a uvijek vitalni Pradjeda Božićnjak svome sinu stalno prigovara zbog modernizacije.
“Nakon odrađenog posla treba se odmoriti“, smatra Djed Božićnjak. Badnjak je, svi darovi su dostavljeni. Sav zadovoljan korača prema svojim saonicama, no veselje nije dugo potrajalo: odjednom zvuk mobitela, poruka njegove supruge kaže “A što je s hranom?”. Za to mu trebaju superbrze saonice, vreća i Kaufland – njegov drugi dom, kako ga voli nazivati.
Spot će se početi prikazivati, u televizijskom programu u osam zemalja u kojima posluje trgovački lanac, od 14. studenog. Zanimljivo je što se casting za međunarodnu kampanju održao u Londonu, spot je snimljen u Varšavi, a glavni režiseri su Španjolci Tania Verduzco i Adrian Perez koji žive u SAD-u.
“Bilo je zabavno pokazati da Djed Božićnjak nije samo mistični lik ili neka svemoćna osoba koja sama obavlja čitavu logistiku za Božić, on je čovjek koji ima obitelj i isto obavlja kupovinu, kao svi mi”, rekli su iz kreativnog tima koji je osmislio spot.
“Uvjereni smo da će i naši gledatelji u Hrvatskoj osjetiti opuštenu atmosferu Božića“, prokomentirao je Philipp Maximilian Sohler, direktor Nabave i Marketinga Kauflanda u Hrvatskoj.
Ako vam se sviđa glazba iz spota, na službenim internetskim stranicama Kauflanda možete preuzeti božićni soundtrack.
https://youtu.be/SfQUR5wPWmc
Komentari