U noći sa 13. na 14. siječnja 2012. godine je brod ‘Costa Concordia’ napustio svoju planiranu rutu i skrenuo prema talijanskom otoku Gigliju, gdje je udario u podmorski greben i djelomično potonuo. Tom prilikom je poginulo 32 ljudi od 4229 putnika, koliko ih je bilo na brodu.
Kapetan Schettino, prikladno u medijima prozvan ‘Kapetan kukavica’, prvo nije obavijestio putnike da se brod nalazi u opasnosti, a zatim je među prvima uskočio u čamac za spašavanje, kasnije se pravdajući na sudu kako se spotaknuo te je sasvim slučajno upao u njega. “Putnici su se sjurili na palubu, grabeći na silu čamce za spašavanje. Nisam imao pojas za spašavanje jer sam ga dao jednom od putnika. Pokušavao sam smjestiti putnike u čamce za spašavanje na ‘starinski način’. Iznenada, kako je brod bio nagnut pod kutom od 60-70 stupnjeva, spotaknuo sam se i završio u jednom od čamaca za spašavanje. Eto kako sam se našao ondje”, izjavio je ‘Kapetan kukavica’ istražiteljima, tvrdeći da je bio zaglavio u čamcu za spašavanje čak sat vremena prije nego što je spušten u more.
Do javnosti su doprli gnjusni detalji koji su uslijedili. Bogati putnici u potpunom kaosu i dezorganizaciji evakuacije gotovinom su kupovali mjesta na brodovima za spašavanje, a pojavile su se i optužbe da je Schettino prije sudara, u kojem je brod rasporen čak 70 metara duž trupa, na brodu orgijao podgrijan kokainom. Na koncu se Schettino oglušio da se vrati na brod i nadgleda evakuaciju.
Komentari