Karlovac postaje ‘predgrađe’ Zagreba. Gradi se treći trak autoceste

Autor:

14.07.2013., Zagreb - Na autocesti Zagreb - Karlovac zbog prometne nesrece i kvarova automobila te velikog broja stranih turista stvaraju se guzve na cestama i odmoristima prema moru. rPhoto: Marko Lukunic/PIXSELL

Photo: Marko Lukunic/PIXSELL

Godinama se priča o gradnji trećeg traka autoceste A-1, od Zagreba do Karlovca, a čini se da se uskoro kreće i u realizaciju projekta, piše u nedjelju Jutarnji list.

Najavljen je na lokalnoj razini, u Skupštini Karlovačke županije, a od glasnogovornice Hrvatskih autocesta Kate Kuprešak dobili smo i službenu potvrdu da će se za desetak dana učinjiti prvi konkretni korak – HAC će raspisati natječaj za projektiranje prometnice, navodi dnevnik. Nakon što se sagradi dionica od Zagreba do Karlovca, gradit će se i treći trak dionice – od Karlovca do Bosiljeva.

Karlovačka županica Martina Furdek Hajdin rekla je da je za to uvelike zaslužan županijski vijećnik Dragutin Belavić (HSLS) jer su njegova dugogodišnja inicijativa i uzastopna pitanja inicirala sastanke s Upravom Hrvatskih autocesta, na posljednjem im je rečeno da počinje projektiranje trećeg traka i da se odmah potom planira produžetak te prometnice do čvora Bosiljevo 2, raskrižja puteva prema jugu Hrvatske te prema Rijeci i Istri.

Jednako tako, razmotrit će se gradnja čvorova, odnosno novih izlaza s autoceste. Kako doznajemo, projekt bi obuhvatio rekonstrukciju dvaju najvažnijih i najvećih čvorova na dionici – Lučko i Karlovac – te gradnju izlaza Lišnica, čime bi izlaz na autocestu dobila Duga Resa (poslije izlaza Novigrad na Dobri i prije izlaza Bosiljevo 1), a gradio bi se i čvor Stupnik.

Karlovačka županica je najavila gradnju i manjeg čvora Stative te pozvala županijske vijećnike da “aktivno sudjeluju u javnoj raspravi te da se razrade idejna rješenja i za druge izlaze s autoceste”. Čvorom Stative Karlovac bi imao dva izlaza s autoceste, zapadni i istočni.

Čvor Karlovac je, uz Lučko, najstariji u Hrvatskoj te odavno više ne može zadovoljiti prometne standarde koji su vrijedili prije pola stoljeća, piše novinar Jutarnjeg lista Mario Pušić.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.