Kampanja ‘Nešto zbilja važno’ Udruge Brački pupoljci i CTA komunikacija proglašena najboljom komunikacijskom kampanjom u Europi

Autor:

Press

Kampanja ‘Nešto zbilja važno’ postala je jedna od najtrofejnijih komunikacijskih kampanja u Hrvatskoj i regiji osvojivši u ovoj godini već treće priznanje, prestižnu europsku komunikacijsku nagradu ‘European Excellence Awards’ u organizaciji Quadrige, berlinskog centra izvrsnosti u obrazovanju, informacijama, umrežavanju i poslovnim IT rješenjima.

Pored pobjede u kategoriji nevladinih udruga i organizacija, Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju ‘Brački pupoljci’ i CTA komunikacije osvojile su i posebnu nagradu žirija za najbolju kampanju među 350 finalista u 60 kategorija. Ovaj, sada već višestruko nagrađivani tim, izborio se prošle godine za izmjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu čime je konačno omogućen besplatan trajektni prijevoz djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka na prijeko potrebne terapije na kopnu.

Kampanja ‘Nešto zbilja važno’ ili ‘This Truly Matters’, kako glasi na europskim i svjetskim nagradama, u ožujku ove godine osvojila je i krovnu hrvatsku nagradu za odnose s javnošću, Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) kao najbolji projekt unutar kategorije odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinom organizacijama, a u srpnju i najprestižniju svjetsku PR nagradu ‘Golden World Awards for Excellence’ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA) u kategoriji odnosa s javnošću za nevladine udruge postavši tako jedna od svega nekoliko kampanja u Hrvatskoj i regiji kojima je to pošlo za rukom.

“Od samoga početka najvažnija su bila naša djeca i mogućnost besplatnih odlazaka na nešto što je njima neophodno, a to su terapije. Želeći smanjiti troškove koji se za neke obitelji penju i do iznosa cijele jedne plaće, izborili smo to temeljno ljudsko pravo. S obzirom na uloženi trud i promjenu koja se jednoglasno dogodila u Saboru, ove su nagrade su i više nego zaslužene. Hvala svima koji su pomogli, CTA komunikacijama, našim Bračanima, svim drugim otočnim udrugama, kao i svima iz raznih dijelova Hrvatske od kojih su stizale poruke podrške. Bez njih ovo ne bi bilo moguće”, kazala je predsjednica udruge ‘Brački pupoljci’ Mirjana Nižetić.

Na nagrađivanoj kampanji provedenoj s budžetom od 0 HRK, uz roditelje iz Udruge, radili su i Mate Mladina, Gina Victoria Damjanović, Gordan Turković, Petar Tanta, Valentina Mezdić i Eli Čerkezović.

Podsjetimo, borbom Bračkih pupoljaka, nakon deset godina i prošlogodišnje kampanje ‘Nešto zbilja važno’, osim za djecu s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka, izboreno je pravo na zakonom propisan besplatan prijevoz i za druge godinama zanemarivane i ranjive skupine.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.