Kako je u Dubrovniku prije šest godina stvoren najvažniji sajam televizijskog sadržaja

Autor:

NEM

Na NEM-u, New Europe Marketu, i ove će se godine povezati proizvođači i kupci televizijskog sadržaja te će se ključni igrači televizijskog biznisa upoznati s novim poslovnim modelima i trendovima u zabavnoj industriji

Ovoga tjedna u Dubrovniku se šesti put održava NEM 2018., odnosno New Europe Market, najveći godišnji događaj TV industrije u regijama Centralne i Istočne Europe. Riječ je o manifestaciji koju je 2013. osnovala agencija Mediavision koja je tijekom godina prerasla u ključno okupljalište regije CEE za TV industriju. “NEM ne samo što povezuje proizvođače i kupce sadržaja, nego je to i događaj na kojem se ključni igrači TV industrije mogu upoznati s novim poslovnim modelima i najnovijim trendovima u zabavnoj industriji“, objasnila je Anette Schaefer, potpredsjednica TV poslovnih procesa za Europu za Deutsche Telekom AG

Pročitajte više u novom broju Nacionala

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.