Hrvatska je usred turističke sezone, a po dosadašnjim rezultatima vidljiv je pad u odnosu na prijašnju godinu, ali s obzirom na okolnosti, sezona je bolja od očekivanja.
Najbolje je prošao sjeverni dio Jadrana, a najlošije jug. No i ondje su počeli pristizati gosti. Kako je, unatoč pandemiji, Hrvatska postala najuspješnija turistička zemlja na Mediteranu?
Na ovo pitanje i općenito na turizam u doba koronavirusa u Otvorenom su razgovarali ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, glavni direktor Ureda Hrvatskd turističke zajednice Kristijan Staničić, predsjednik Hrvatske udruge turizma Veljko Ostojić, predsjednik Udruženja marina pri Hrvatskoj gospodarskoj komori Sean Lisjak i predsjednik Zajednice obiteljskog smještaja za Dubrovnik Nino Dubretić.
“Trenutačno u Republici Hrvatskoj boravi oko 760.000 turista, što kada pogledamo samo unazad nekoliko mjeseci nitko nije mogao niti zamisliti da ćemo imati ovakve rezultate i ovako dobre brojke”, rekla je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac u Otvorenom.
“Došli smo otprilike na nekakvih 60% u tim noćenjima kada gledamo na srpanj za prošlu godinu, a kada gledamo sveukupno u noćenjima do sada smo u odnosu na prošlu godinu došli na nekakvih 40, 45%”, rekla je Brnjac.
Čime je Hrvatska uspjela privući strane turiste?
“Prema istraživanju, Hrvatska je i bila jedna od sigurnijih destinacija gdje su turisti voljeli i prije dolaziti. A sada kada pogledamo rezultate, Hrvatska je sigurna destinacija. To naši turisti prepoznaju”, naglasila je ministrica.
“Cijeli turistički sektor se trudi, poštuju sve epidemiološke mjere i smjernice, kao što poštuju i naši građani. I to je vrlo važno za istaknuti, jer zato ne bismo imali tako dobre brojke”, dodala je.
Dobra promidžba
“Kao što je Njemačka, Austrija, Slovenija, Poljska, Mađarska, Češka. Danas recimo bilježimo 92% Njemačkih turista u odnosu na prošlu godinu”, dodala je Brnjac.
Trenutačnim rezultatima zadovoljan je i Kristijan Staničić, glavni direktor Ureda Hrvatske turističke zajednice.
“Očekujemo da će rasti turistički promet i s tržišta Velike Britanije, što je iznimno važno za naše južne destinacije, i Split i Dubrovačko područje posebice”, rekao je Staničić.
Komentari