Sudionici ovogodišnjeg New Europe Marketa su mogli uživati u društvu Gabrielle Union i Jessice Albe i premijerno vidjeti epizodu serije ‘L.A.’s Finest’.
“Veoma malo žena u zabavnoj industriji ima priliku stvarati i producirati, pogotovo kad je riječ o kriminalističkim serijama. No Gabrielle je napravila seriju koja fokus stavlja na ljude, a osobito na prijateljstvo između dviju snažnih žena“, rekla je Alba. Osim što tumače naslovne uloge u seriji, glumice su i producentice ovog televizijskog projekta Sony Pictures Televisiona.
“Bilo nam se jednostavno prebacivati između drame, akcije i komedije. Prvu smo sezonu iskoristili da objasnimo kako su likovi postali to što jesu te da uspostavimo snažnu vezu između njih“, otkrila je Union.
Okupljeni su imali priliku upoznati i Alana Cumminga te čuti što misli o novoj seriji ‘Instinkt’ u produkciji CBS Studios Internationala.
“Ljudi uživaju u ismijavanju kroksica, uggsica i Jessice Simpson. Ja se nastojim boriti protiv te kulture ismijavanja promoviranjem baš tih stvari i osoba. Zato sam na crvenom tepihu nosio kroksice i sad glumim prvog glavnog glumca koji je homoseksualac u nekoj američkoj dramskoj seriji“, izjavio je Cumming koji tumači lik profesora Dylana Reinharta.
Festival televizijske i medijske industrije je uključio i predavanje Pavela Stancheva, koji je predstavio ciljeve i rad TV2 Media Groupe.
“Svaka zemlje CEE regije je različita. Ne možete biti uspješni ako ne obraćate pozornost na te razlike. NEM je odlično mjesto za razmjenu ideja o tome što funkcionira u kojoj zemlji. Sve više holivudskih studija najavljuje svoje streaming servise. Mađarsko tržište zaštićeno je od njihova utjecaja zbog svojeg specifičnog jezika, no prije ili poslije oni će ući i na njega. Svi takvi servisi morat će surađivati s lokalnim TV kućama kako bi uspjeli na novom tržištu. Lokalne produkcije imaju sve veću i veću ulogu u streaming servisima. Uzmimo kao primjer ‘Novine’, hrvatsku seriju koju je Netflix kupio baš na NEM-u“, istaknuo je Stanchev.
Raspravljajući o zadovoljstvu korisnika, Simon McGrath, direktor proizvodnje u ThinkAnalyticsu, istaknuo je “važnost učenja iz ponašanja korisnika za razvijanje održivog odnosa”. Gerry O’Sullivan, izvršni dopredsjednik za globalnu televiziju i video u Eutelsatu, naglasio je da “tvrtke iz TV industrije ne bi trebale po svaku cijenu inzistirati na tehnološkim inovacijama bez praćenja sadašnjih trendova i prihvaćenosti”.
Gilles Domartini govorio je o nužnosti probnih perioda za različite nove usluge u televizijskom segmentu. Jedan od panela bio je posvećen važnosti sportskih sadržaja za TV kuće, o toj temi je govorio Georgios Lykouropoulos.
Komentari