Jerryja Seinfelda ne možemo uvrstiti među ikone stila, osim ako se ne računa košulja s volanima i puf rukavima iz neponovljive epizode istoimenog sitcoma, odjevni predmet koji je postao kultan i sada je trajno izložen u Nacionalnom muzeju američke povijesti Smithsonian, piše CNN.
Stoga je mnoge iznenadila činjenica da je njujorški brend Kith 68-godišnjeg glumca izabrao kao zaštitno lice svoje nove kolekcije.
U utorak je modna kuća u sklopu kampanje objavila niz fotografija slavnog glumca u odjeći brenda, koje su odmah zapalile internet.
Snimio ih je proslavljeni fotograf Mark Seliger, a na njima Seinfeld sjedi na antiknoj fotelji, oslanja se o hrpu prašnjavih knjiga ili sjedi za pisaćim strojem.
Komičar je odjeven u najnovije modele Kithovih majica s kapuljačama, u trenirke i jakne s cvjetnim printom, a izgled je upotpunio visokim tenisicama i bejzbolskom kapom.
Komentari korisnika interneta idu od toga da izgleda poput “osnivača Web3 startupa” do “hip-hop mixtape DJ-a”.
Novinar Connor D. Wolf tvitao je kako “kolekcija Kitha koju nosi Jerry Seinfeld podsjeća na dane kada su mu u srednjoj školi osobe koje su tako izgledale pokušale prodati drogu”.
No drugi su bili suosjećajniji.
“Jerry Seinfeld izgleda sjajno u svim tim kombinacijama. Ne znam zašto ga svi ismijavaju”, napisao je jedan korisnik Twittera.
A raspravljalo se i o tomu izgleda li glumac sa gotovo 70 godina cool i je li zgodan.
Osnivač Kitha, Ronnie Fieg, koji je pokrenuo brend 2011. Seinfelda je nazvao jednim od svojih junaka.
“Od malih nogu sam sanjao da ću surađivati s nekim slavnim osobama, a na samom vrhu popisa je bio Jerry”, napisao je na Instagramu
Seinfeld je jedan u nizu muših zvijezda starijih od 60 koje su se u posljednjih nekoliko godina pojavile u kampanji za Kith.
Model kolekcije za proljeće 2022. bio je Steve Buscemi, koji je novu kolekciju odjeće nosio usred šarenih gredica cvijeća.
Ne treba zaboraviti ni Jeffa Goldbluma i Kylea MacLachlana koji su početkom godine bili manekeni na Pradinoj modnoj reviji u Milanu.
Komentari