Mnogi problemi vlasnika automobila potječu od neodgovornog i nemoralnog postupanja servisera…
Stara je prevara ne mijenjanje filtra ulja, koji se samo temeljito prebriše i tako za malu korist napravi velika šteta korisniku. Slično se odnosi na filtar goriva i zraka. Najvažnije je automobil odvesti kod servisera u kojeg imate povjerenja te svakako, ako je moguće nadgledajte servis.
Ni u kojem slučaju nemojte dati do znanja da to želite napraviti kako biste kontrolirali je li sve odrađeno korektno (to može izazvati opravdanu ili neopravdanu ljutnju servisera). Jednostavno, recite da vas to zanima. Možete kontrolirati situaciju, jer ako vam serviser to n dozvoli, možete potražiti drugoga koji ć vam to omogućiti.
Nije to neka filozofija. Stoga je bolji osrednje sposoban, ali častan serviser, nego vrhunski koji će vas prevariti. No, to nikome ne piše na čelu pa će koristiti ako kućište filtra ulja i goriva oštrim predmetom označite jedva vidljivom oznakom, kako biste nakon servisa znali jesu li izmijenjeni ili samo izvana očišćeni.
Nakon servisa, zatražite da vam predaju izmijenjene filtre i potom možete lako utvrditi jesu li to filtri koji pripadaju vašem automobilu iz prethodnog servisa. Na filtru zraka i klime lako je utvrditi jesu li samo propuhani ili izmijenjeni, ali na filtrima goriva i ulja, o kojima bitno ovisi pouzdanost i trajnost automobilskog motora, to je praktički nemoguće.
Zbog toga je važno nadgledati i kontrolirati servisni postupak, ako je ikako moguće. Filtri zraka, ulja, goriva i klime iznimno su važni za ‘zdravlje’ automobila…
Komentari