Nakon petnaest godina na tržištu i pet godina od predstavljanja koncepta Jane vode s porukom, Jana ima novu platformu koja donosi zaokret u komunikaciji.
Pod sloganom “Duboko iznad svih“, u samom srcu netaknute prirode svetojanskog kraja, predstavljen je novi vizualni identitet i nova komunikacijska strategija prirodne mineralne vode JANA.
Novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete u skladu je s filozofijom branda i činjenicom da pred potrošače voda dolazi iz netaknutog izvora na čak 800 metara dubine, i već tisućama godina prirodnom filtracijom rezultira iskonskom čistoćom.
“Novim dizajnom i komunikacijskim sloganom – Duboko iznad svih – Jana podsjeća na razloge zbog kojih je jedinstvena voda na tržištu. Duboki i zaštićeni izvor jedinstven je u svjetskim okvirima i ključ je Janine čistoće. Prepoznali su to i potrošači na brojnim tržištima i izvan Hrvatske. Jana je danas prisutna sa svojim asortimanom u više od 20 različitih zemalja i glavni je izvozni proizvod Jamnice”, rekao je Zvonimir Seki, Direktor marketinga Jamnice.
Komentari