Tvrtka Jadran d.d. iz Grada Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, nastavlja realizaciju strateškog plana poslovanja do 2025. godine koji predviđa repozicioniranje dijela objekata u smjeru turističke ponude više dodane vrijednosti.
Nakon početka rekonstrukcije Hotela ‘Esplanade’ kojem se podiže kategorija na visoke 4 zvjezdice, započela je i investicija kojom će se završiti potpuna obnova hotela Katarina.
Današnji Hotel Katarina (nekadašnji Varaždin) sagrađen 1971. godine kao hotel ”A” kategorije, no zbog poteškoća u poslovanju i nedovoljnog ulaganja tijekom godina hotel je spao na samo dvije zvjezdice. U samo godinu dana Jadran d.d. proveo je investiciju kompletnog uređenja hotela, što je rezultiralo podizanjem kategorije na četiri zvjezdice.
Investicija je planirana u dvije faze od kojih je prva obuhvatila kompletno uređenje soba sa kupaonicama, hotelskih hodnika, zamjenu kompletnih instalacija hotela, ugradnju klimatizacijskog sustava i sustava vatrodojave, uređenje ulaznog prostora, bara i restorana, ugradnju sustava pametnih soba te uređenje fasade.
Ukupna vrijednost prve faze investicije je 29 milijuna kuna, a financirana je dijelom iz vlastitih sredstava, a dijelom iz kredita HBOR-a, kroz program kreditiranja turističkog sektora. Također, dio investicije pokriven je i bespovratnim sredstva Fonda za zaštitu prirode i energetsku učinkovitost u iznosu od 0.9 milijuna kuna.
Prije nekoliko dana započela je druga faza uređenja, a obuhvaća uređenje unutarnjeg bazena sa grijanom morskom vodom, wellness centra te kongresnih dvorana. Ukupno ulaganje u drugu fazu uređenja hotela iznosi oko 15 milijuna kuna, a time hotel dobiva dodatne sadržaje kojim se namjerava privući goste i van turističke sezone.
“Uređenje i podizanje kategorije hotela Katarina već je i prošle sezone bitno podiglo kvalitetu turističke ponude u Selcu, na što je tržište odlično reagiralo te su postignute daleko bolje poslovne performanse hotela. Drugom fazom uređenja Katarina dobiva sadržaje koji predstavljaju dodanu vrijednost hotela. Ova investicija potpuno je u skladu s usvojenim Strateškim planom razvoja do 2025. godine u kojem smo zacrtali naš rast imajući stalno na umu razvoj cijele destinacije. Jadran kao najveći gospodarski subjekt u Crikvenici postao je istinski motor razvoja cijelog kraja. Mi moramo osvijestiti kako samo zajedničkim nastojanjima, koja će budućim gostima osigurati kvalitetne i raznolike sadržaje, možemo postati poželjna destinacija ljudima veće platežne moći. Ti gosti su zahtjevniji i zato bi to trebao biti i izazov i cilj svima nama koji živimo od turizma”, izjavio je Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadrana d.d.
Osim u Hotel Katarinu u posljednje tri godine investiralo se i u Hotel Slaven te Kamp Selce, gdje je ostvareno podizanje kategorizacije.
Komentari