Vodeća medijska agencijska mreža u jugoistočnoj Europi – agencija UM koja posluje u okviru I&F McCann Grupe odlučila je unaprijediti organizacijsku strukturu sa ciljem daljnjeg razvoja usluga, jačanja timova i optimizacije poslovanja.
Unapređenjem organizacijske strukture i jačanjem timova medijska agencija UM na najbolji način odgovora potrebama klijenata i izazovima dinamičnog medijskog okruženja, čime potvrđuje vodeću ulogu u jugoistočnoj Europi.
Mario Lovrić, direktor UM Zagreb preuzima vođenje i UM Ljubljana. Mario Lovrić ima dugogodišnje iskustvo u komunikacijskoj industriji i dio ja zagrebačkog tima od 2012. godine. Surađivao je sa brojnim tvrtkama, gdje se potvrdio kao lider sa velikim potencijalom za uspješno vođenje agencijskih timova i uvođenje inovacija u poslovanje.
Agencijska mreža UM klijentima nudi objedinjenu regionalnu stratešku uslugu i integrirani tim profesionalaca iz strateškog planiranja u agencijama na području jugoistočne Europe će upravljati Ljiljana Ivošević koja je preuzela poziciju Regional Strategic Directora.
Ljiljana Ivošević je devetnaest godina u Gradu Zagrebu surađivala sa klijentima kao što su The Coca-Cola Company, Moolson Coors, VIP i drugi, od kojih je prepoznata kao efektivna strateška planerica koja je fokusirana na postizanje najboljih rezultata za klijente.
S velikim iskustvom u medijskoj industriji na poziciju Client Service Directora za UM Zagreb i UM Ljubljana dolazi Vedran Vereš. Njegova glavna zaduženja će biti izgradnja i daljnje učvršćivanje partnerskih odnosa sa klijentima u Hrvatskoj i Sloveniji, vođenje agencijskih timova, kao i aktivno sudjelovanje na new business projektima…
Tijana Stojanović, koja je uspješno vodila UM Ljubljana ubuduće će raditi u UM Beograd.
Komentari