“Naša iskustva tijekom epidemije koronavirusa , kao i brojke proizašle iz istraživanja, potvrđuju da su se korisnici prilagodili, digitalno se transformiraju i znaju što žele, a mi im to omogućavamo i olakšavamo, kazala je za Nacional.hr Ivana Marković, glavna direktorica za privatne i male poslovne korisnike A1 Hrvatska.
U pozadini su se događale tektonske promjene a naši korisnici to nisu osjetili
Telekom operatori u Hrvatskoj u velikom broju segmenata su čak i bolji nego telekomi u ostalim zemljama članicama Europske unije, naša je tehnologija zaista vrhunska. U pozadini su se događale tektonske promjene a naši korisnici to nisu osjetili. Spremni smo za budućnost, za nove potrebe, što god da se dogodi mi smo tu da to adekvatno popratimo.
Korisnici od svojih telekomoperatora očekuju jednostavnost, transparentnost, fleksibilnost i uštede
Iznimno je važno da su se telekomoperatori prilagodili novim, promijenjenim korisničkim potrebama i navikama. Putem naše analitike, ali i istraživanja koje je provela agencija Ipsos Plus saznali smo da korisnici sada, više nego ikada, od svojih telekomoperatora očekuju jednostavnost, transparentnost, fleksibilnost i uštede. Žele na vrlo jednostavni način, jednim klikom, putem naprednih digitalnih alata, upravljati svojom ponudom – aktivacijom i deaktivacijom. U slučaju povezivanja više usluga žele ostvariti pravo na dodatne pogodnosti, i ono što je iznimno bitno, ponuda mora biti transparentna, po mogućnosti bez ugovorne obaveze. Mi smo sve te dodatne spoznaje ugradili u našu novu mobilnu i fiksnu ponudu, nudimo najbrži internet bez ugovorne obveze kao novost za korisnike telekom usluga.
Razgovor s Ivanom Marković možete pogledati i na našem videu.
Komentari